Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 780 ggr
Cammo
0

Honung :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Här har det varit full fart på allt utom på min dator! Den är segare än kola, jag fick ju en hårddiskkrasch och kör nu på en väldigt provosorisk dator/uppkoppling! Nästa vecka ryktas det om att jag ska få "byta anläggning"! Hurra!

Jag vill visa er en underbart honungssöt liten varelse, hon kom från Ingenstans, dök upp när det var som kallast och sökte sig in i värmen hos en familj här. Ingen matte eller husse har anmält sig och nu vill Honunung söka sig ett alldeles eget hem. Hon har fått bo hos ett mycket snällt par, och hämtat krafter där. Honung är född förra sommaren så hon är nog ca 7 månader, en nätt liten flicka!

Visst är hon underbart söt!

//Cammo

Sidentass
0

Ja..Cammo..nu är man där igen..man bara längtar efter att kunna ta hand om henne..man har åter igen blivit kär…nu önskar vi vackra Honung ett bättre hem än vad jag kan erbjuda då vi har så många missar redan…tror inte det är svårt för en sånhär skönhetsmisse att få nya hussar o mattar att chefa över!'

Håller både tumme o tass!

Sidentass

Cammo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Sidentass! Jag återkommer med fler rapporter om denna lilla ljuvliga varelse!

Cammo

Lena
0

Nejmen oj vilken fin kisse. En blåpadda är det ju precis som våran Saga. Den vackra kattflickan borde folk stå i kö till tycker jag. Vacker som - ja just det en Saga.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Emelie123
0

Men åh vad söt lite kisseSkrattande! Såå söt.

Emelie123
0

Vad har hänt med han nu?

Emelie123
0

Skrattande

Emelie123
0

Rättelse: Jag menar bara vad som har hänt med hon, vart hon är nu och så, om hon har det bra osvSkrattande. Hon är ju bara för söt.

Sidentass
0

#7 ja visst är hon för söt…o färgerna är inte de vanligaste heller..lycklig den människa som får bli ägd av denna vackra tjeja!

Sidentass

Issa
0

Vilken vacker blåsköldpadda och så en liten,liten vit fläck mitt framGlad