Kela med mig då!!
lille svarte "skyggis" är inte så skygg längre, han följer med mig överallt(tom på toa hihi) o ska kela o tokspinna.
han är helt underbar, tänk att det blev katt av en sådan liten skygis också. de månader jag sett honom springa i skogen o vecka för vecka närmade han sig altanen mer o mer, och jag var så lycklig när han satt utanför en dag. och till slut lyckades jag fånga in honom. o nu är han som vilken tamkatt som helst:))
vilka sötisar
Han är ju för mysig Zwarta Katten! Längtar riktigt efter honom! Han påminner om en gosig nalle tycker jag.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vicken goding!
Lena! Jag tror nog att du inte kan lämna bort honom sen. Han blir nog kvar hos er… Tur att ni flyttar till ett stort hus så att alla katter får rum när även Tristans bröder kommer…….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Han kommer att klösa sig in i ditt hjärta misstänker jag :-). Tänk dig honom och din vita solstråle ihop. Härlig färgkombination. Sicken sötnos. Förresten, glöm inte att skaffa tillstånd för fler än nio katter :-). För det lär dratta in en del hos er på väg till nya hem. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#4 Jösses ja - hur ska det gå måntro? Nu är de fyra godningar här. Med Trisses bröder blir det sex. Får nog hålla mig i skinnet lite sedan. Men jourhemskatt kan man ju ta sig ann. :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
imorgon åker allaupp till Landfreak om allt går som planerat:)

Sååå go han är..(har inte kunnat se honom nu under påsken i och med att jag haft datorstrul) …
#4…precis dom tankarna hade jag för några dagar sedan.missen kanske blir kvar i Mellerud..man blir lätt upp över öronen kär i sådana här gosbollar
;-))
Sidentass
#7 Vad bra att Landsfreaks bil är på g igen! D kommer de vidare nu kissarna.
#8 Ja man ska aldrig säga aldrig i sådan här situationer. Söt det är det minsta man kan säga om den lilla herren! :)
//Lena