Klart för idag!
Nu släcker jag ner här för idag. i morgon så är det skärtorsdag, dårarnas afton nr 1 i Strömstad, som ni alla vet….Så vi kanske inte hörs i morgon, då jag blir tvungen att ge mig in i den häxkitteln med bil i morgon… huuuuuu. Är det något viktigt, så kan ni ringa. KRam
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ha en alla tiders fin påsk, Gunilla! Du är en riktigt kämpe!
Kram från Eva
GLAD PÅSK
!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

GLAD PÅSK pådig..ha en bra skärtorsdag:)

Ha nu en riktigt fin påsk tillsammans med de dina, med som utan päls;)
Sidentass

Njut i häxkitteln ändå, och tänk på oss så blir du glad :-). Ha det bra! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ha en bra påsk nu Gunilla! Ta det lungt på Skärtorsdag, då är det mycket oknytt ute och far! Särskilt i våra trakter. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ha en riktigt fin påsk och ta väl vara på dig.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Glad påsk Gunilla och hoppas vi säljer några av bl a dina humlor på Stortorget på påskaftonen, som sagt ha en riktigt trevlig påsk du samt andra på hitterkattforumet :-)
Mvh
Morgan
Tack alla! Ja, var inne i Strömstad i morse….När klockan var 10.15 så fick jag sjunga "we got to get out of this place, if it´s the last thing we ever do…..Kolla västnytt ni som kan i kväll. Galna fulla norska ungdomar som bara kör runt runt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Glad påsk
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Glad Påsk från oss också Maggan47
Glad Påsk Gunilla
Kram Jenna