Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 287 ggr
Hawknestgrove
0

Klart för idag!

Nu släcker jag ner här för idag. i morgon så är det skärtorsdag, dårarnas afton nr 1 i Strömstad, som ni alla vet….Så vi kanske inte hörs i morgon, då jag blir tvungen att ge mig in i den häxkitteln med bil i morgon… huuuuuu. Är det något viktigt, så kan ni ringa. KRam

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Pelusa
0

Ha en alla tiders fin påsk, Gunilla! Du är en riktigt kämpe!

Kram från Eva

Alexej
0

GLAD PÅSK Cool !

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vargmamman
0

GLAD PÅSK pådig..ha en bra skärtorsdag:)

Sidentass
0

Ha nu en riktigt fin påsk tillsammans med de dina, med som utan päls;)

Sidentass

vanessa
0

Njut i häxkitteln ändå, och tänk på oss så blir du glad :-). Ha det bra! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Ha en bra påsk nu Gunilla! Ta det lungt på Skärtorsdag, då är det mycket oknytt ute och far! Särskilt i våra trakter. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Ha en riktigt fin påsk och ta väl vara på dig.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

morgan_kks
0

Glad påsk Gunilla och hoppas vi säljer några av bl a dina humlor på Stortorget på påskaftonen, som sagt ha en riktigt trevlig påsk du samt andra på hitterkattforumet :-)

Mvh
Morgan

Hawknestgrove
0

Tack alla! Ja, var inne i Strömstad i morse….När klockan var 10.15 så fick jag sjunga "we got to get out of this place, if it´s the last thing we ever do…..Kolla västnytt ni som kan i kväll. Galna fulla norska ungdomar som bara kör runt runt….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

majvi
0

Glad påsk

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

maggan47
0

Glad Påsk från oss också Maggan47Glad

Jenna-Gun
0

Glad Påsk Gunilla

Kram Jenna