Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 2075 ggr
Destany
0

spättkaka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat en sak som Puma älskar o det e spättkaka.. men det kan väl inte vara bra för katten det e ju bara socker o ägg o mjöl.. men hon älskar det..enda gången hon slog bort zorro när han försökte tränga sig..Hon fick en liten sockerkick sen på kvällen där hon sprang runt runt o lekte

har ni nåt konstigt som era katter älskar att äta??

vargmamman
0

vilken sötnos:)

vet ejomdet är så bra men nångång (inte för ofta)kan de väl få smaka nått sött och gott oxå:D

tyvärr försökerjag lära mina små äta nu och ej kommit på än vad som lockar dom mest..lillan verkade iallafall gilla skinka*S*

OzzyochJag
0

Izar tycker att wookade grönsaker i sötsur sås smakar toppen.
Finns det inget kött hemma så får man lära sig att uppskatta grönsaker. Flört

Lena
0

Festligt med en katt som äter spettekaka! Tristan äter gärna gurka och Tessie älskar tomater. Tristan är även galen i tändstickor - men de innehåller ju svavel vilket är farligt för katter. fattar inte varför han gillar det? Han kommer rusande så fort man tar fram en tändsticksask. Vi gömmer dem här hemma.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

Rasmus tycker om ädelost (grönmögelost) som jag oxå älskar.. Sådan matte sådan katt..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sidentass
0

#3..hi,hiii..mycket märkligt…våra missar gillar Pepparmyntsthe!

Här gäller det att inte glömma nya eller använda ¨påsar framme..för då har man hela härligheten utspridd på golvet nästa dag;-)

Sidentass

vanessa
0

Okej, nu kommer sanningen fram. Från vårt hem. Låt se: Hallonkräm, godissnören, Ahlgrens bilar, kakor, maräng och annat sött. Inte för att äta, men VILL smaka. Sedan så har vi: Färska hallon, vindruvor, gräslök, purjolök och svarta oliver. Svarta oliver är som kattmynta för tjejkatten. Hon kråmar runt och får ett seriöst myntabeteende av värsta graden. Men inget av detta serverar vi dem, utan de serverar sig själva. Så allt måste gömmas undan eller täckas över.

Bildbevis av hallonkrämsätande bjuder jag på. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0

En dag så hade jag tagit fram maräng till min glass. Gick iväg och när jag kom tillbaka möttes jag av en katt som hade maräng i pälsen. Lite avslöjande och maränger stoppas nu alltid undan. /Vanessa

Hawknestgrove
0

Apelsinmarmelad!Vad ger  ni för det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Hej Vanessa, det känns skönt att kunna skrattar över din "matsedel"…Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Min matsedel eller katternas :-). För hur otroligt det en låter så äter jag för att gå upp i vikt och inte ner, så allt onyttigt går ner utan problem. Medan katterna får siluettemat och indoor. För att hålla ders ljuvliga former. Försöker själv få former igen så jag matchar dem :-). /Vanessa

Lena
0

#10 Här råder motsatta förhållanden vad gäller "matten" i huset. batningskur skulle behövas…..

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"