tre Katter behvöer foderhem omg.
Hej!! Min granne kom hem till mig idag och berättade att hon söker foderhem till sina tre katter. Två Maine Coon på tre år och en skygg bondkatt. Hon älskar sina katter,men ska flytta och har fått barn så hon känner att hon inte har rätt förutsättningar just nu. Iungefär ett år behövs foderhem. Helst alla tre till samma hem. Gandalf är den piggaste av alla och mest framåt så han kan vara ensamkatt, men den andra maine coonen och den skygga katten behövs till samma hem, då den skygga katten är van vid dessa katter.
Hon kan skjutsa katterna var som helst. Hon vill ha kontakt och se vart kattena hamnar. Hon står för all foder. Kontakta mig här på om ngon vill ställa upp. Bilder finns!
mvh helena
Bor katterna i Göteborg? Lägg gärna upp bilder på katterna för det underlättar alltid.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
hej!!!Jag ska be ägaren mejla över bilder på katterna. Ja hon bor i göteborg i vasastan men hon kan köra katterna. Hon vill se vart dem hamnar och så. Hon har själv tagit han om hittekatter innan så hon är väldigt mån om vart dem hamnar, Hon står för alla kostander.

Jag hoppas att det kommer ordna sig för dem,
ja.. hon kommee inte direkt avliva dem om t inte orndar sig. skulle hon aldrig göra!

Prova att lägga in detta upprop på Norsk Skogkatt iFokus också. Samt på www.katter.nu
Hoppas det ordnar sig./Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
tackar
Puttar upp! / Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ska man lägga in en annons där då=