Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1053 ggr
Be27
0

Billiga klöspelare

Vill tipsa om billiga klöspelare på

http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=9738 .Har just själv beställd en till mina katter Skrattande

Bemärk dock att frakten blir något dyrare på den största!

Alexej
0

Bra tips, skickade direkt till min dotter-hon har innekatter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Jättebra erbjudanden. Såg dock att frakten blev ganska dyr. 245 Kr. Fast det blir ju trots allt ganska billigt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

gubben
0

Var står det om frakten? Jag har nr 2 fast då kostade den förstås 499 men jag tyckte det var billigt. Men inte kostade frakten särskilt mycket inte, jag fick den hemkörd till dörren. Jag har konto på Ellos och då har jag för mig att frakten ingår så det kan ju vara något att tänka på.

Lena
0

#3 Jag knappade in beställningen och fick när jag var klar veta att frakten skulle kosta 245:-. Men det är möjligt att det blev något fel någonstanns.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Be27
0

Den mindra modell kan skickas med posten vilket blir 41,- i expeditionsavgift + evt. postförskott 49,-

Engla
0

Jag har den Ellos-ställningen för 295:- Den är jättebra, även om vi nu är inne på vår andra. Den är verkligen värd sina pengar, om man säger så. Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

gubben
0

§4 Fast det är ju mycket närmare till dig än till mig och jag vet att jag absolut inte betalade så hög frakt. Mysko verkligen.

Lena
0

#7 Ja det var ju knepigt. Kunde dock inte fullfölja beställningen då det var något fel på hemsidan.

//Lena

miranda1
0

Tack för tipset B-25! Har beställd 2 till katthemmet :)

Fraktavgift blev 245 kr. förresten.

/Miranda

majvi
0

När frakten går på  245 kr blir det hemkört då? För mig skulle det kosta 41 kr i expeditionsavgift. Det kan ju  också bero på om man har konto eller inte.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

miranda1
0

jag beställde mot faktura, blir fraktad till närmaste postombud.

Hawknestgrove
0

Ja, jag beställde den första, ville ha den andra, men då skulle FRAKTEN gåpå 440 kr! Alternativt hämta den i Göteborg! Detta tack vare att den andra med två krypin väger över 20 kg! Så det blev nr 1. Då kostade den 336 kr inkl. frakt. JAg har en enkel klösmöbel redan, så jag kanske kan bygga ihop dem….ÄVen den från Ellos,samma färg.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gubben
0

Då måste det bero på att jag har konto för jag fick den hemkörd och uppburen till dörren och jag vet att jag skulle ha kommit ihåg om jag hade fått betala hög frakt så det kanske skulle löna sig att öppna ett konto då.

Hawknestgrove
0

gubben, jag har också konto…..Men jag bor ju borta i HulahejtaSkrattande

Lena
0

#12 & #13 Ja det skilljer mellan de två olika möblerna har jag också förstått. Fast vi vill ju ha den stora ju. Den verkar mer stabil tycker jag.

Men nu gick det bättre att beställa. Kunde utnyttja att erbjudande som ny kund och fick då 150 kr rabatt. Det hela slutade på 488:- med två påslakansset på köpet. Köpte då den stora möbeln.

//Lena

Hawknestgrove
0

Fast jag skall försöka pussla ihop mina. De kommer ju båda från samma ställe. Då kanske även den jag har blir lite mer stabil och poppis. Den har en grotta i botten, som bara använd sporadiskt.Den har jag haft i 4 år nu och renoverat klöspelarna ett par gånger. Så de är inte för vackra….