Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 421 ggr
Alexej
0

Vårtecken

Hittade första fästingen i sängen…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Oj då det var nästan lika sliskigt som den stora snigel jag såg förra veckan…… Har dock sett en hel del krokus och vintergäck också.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

storAnnette
0

Häruppe (Luleå) är det säkraste vårtecknet stoora vattenpölar när all snön börjar smälta.Vi får trösta oss med vårblommor från butik,dem brukar jag sätta ut så fort det bara går de tål ju lite kyla.Jag har bott i mellanSverige under många år och saknar verkligen våren och vårblommorna fastän jag bott här i 20 år nu.

Lena
0

Jag saknar våren i Nederländerna som börja i februari och håller i sig till maj.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#3 det förstår jag mycket väl att du gör…här kommer våren så sent jämfört med Nederländerna…vårtecken har vi här också..fågelvkitter..krokus o snödroppar i rabatterna..så tar jag mina promenader till tempo…därvid har jag de senaste dagarna träffat så många kompissar! Pälsklädda halsbandsprydda kompissar som har blivit fler nu när våren börjat göra sitt antåg. Kompissarna o jag pratas vid långa stunder i bland..det nosas länge, länge..för dom tycker att jag luktar väldigt, väldigt mycket katt!;-)

Sidentass

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt

vårtecken

Jenna

Sidentass
0

#5, Det var ett väldigt fint vårtecken Jenna;-)

Sidentass

Lena
0

#5 Instämmer med Sidentass, härligt vårtecken det där.

//Lena