Nu spyr jag!
http://www.sn.se/parser.php?sect1=101&id=146207
Fy, så vidrigt! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag med!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nej!!!!!!!!
Jävla människor!!! 
OBS!! "KÄNSLIGA" VARNAS FÖR BILD I LÄNKEN !!!

Jag kommer aldrig att förstå hur människor kan göra sånt här.

Fy f*n! Jag finner inte ord för denna grymhet…………………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Spyr och förbannar vidriga kräk som kallar sej människor.

Vill inte titta grundligt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Usch och fy! Man mår verkligen illa
och vill skrika rakt ut. Undrar vad som hänt egentligen?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JAG SÄGER BARA DÖD ÅT SÅDANA ÄCKLIGA FEGA SJUKA KRÄK! DET JAG VILL GÖRA MED ER KAN JAG INTE SKRIVA HÄR, MEN GUD VAD JAG SKULLE VILJA PLÅGA ER!!
MÅ NI FEGA KRÄK SOM GJORT DETTA LIDA O BRINNA I H******T 1000000000000000000 GÅNGER OM!!!!!!!!!!!!
HOPPAS PÅ EN PLÅGSAM OCH LÅNGSAM DÖD ÅT ER!!! ¤SVORDOMAR¤ 

Man blir väldigt upprörd och äcklad och besviken på mänskligheten i såna här fall.
Skriver inte heller vad jag skulle vilja göra med dessa människor då det här är ett offentligt forum och jag försöker hålla god ton för att inte skrämma bort eventuella nya besökare…Men jag tänker desto mer!
Helen
#9 Jag undrar ständigt och jämt vad som gjort vissa människor till dylika monster som utan att tveka kan utsätta oskyldiga djur för sådana grymheter.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja vad är detta för värld. Detta händer ju om och om igen. Om de mot förmodan skulle få tag på de som hade gjort det så får de ju ändå inte nå märkbart straff. Det är för jävligt, stackars katt!!!!!

Har en lång lista i skallen på de metoder jag skulle vilja utsätta drägglet för…man blir spysjuk för mindre och mer därtill..
tviiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
Sidentass

Ännu en bra anledning varför det är bättre med innkatter..
Den som har gjort detta skulle få genomgå samma behandling som den stackars katten..
#13 Absolut! Det verkar som världen är för farlig för våra fyrfota vänner att vandra runt i helt på egen hand.
//Lena
Gråter i mitt hjärta, arma lilla kisse!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag blir så arg och äcklad så jag vet inte vad jag ska säga. Mer än att jag skulle vilja ge samma behandling till mannen ifråga. Hoppas verkligen att han är polisanmäld. Han ska vara glad att det inte var jag som såg honom. J-la äckel!!!

Fyy f*n var arg jag blir!!!!
Hur kan man göra så???!!!
Fy f*n dte finns inte ord till hur och korkat och dumt det är!
Jag hoppas att de/den som gjort det får motsättas samma öde en vacker dag,!
Det är inte underligt att man älskar djur mer än människan
fy f***********n
Jenna