Ville bara berätta..
Vad kul! Jättesöt bild på de båda kompisarna. Lycka till och grattis till nya kissen!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#2 hamnade ditt inlägg i fel tråd tro???
Jo Dom trivs som fiskarna i vattnet tillsammans… Dom har lekt o stojjat hela dagen.. :) Men hon e så liten tycker jag..

ja det gjorde den, ingen aning hur den hamnade här 
ska ta bort den….

#4 Som du kanske ser så är det en som har raderat sitt inlägg. Det är det jag snackar om.
Va kul!!!
Grattis! Lycka till och visa gärna flera bilder 
#8 Det var det inlägget även #6 menade. Det kom helt fel helt enkelt och skulle inte varit i denna tråd. :) Lätt med förväxlingar när det går fel på ett ställe i en tråd :) Miranda menade en helt annan bild i inlägget; En liten bild med budskap.
//Lena.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Min ser likadant ut -svart Han är kanske 6 månader nu. Har också funderat varför min är så liten. Men nu har han börjat äta för fullt. Jag har honom sedan 6 veckor (tror jag) och innan hade han bytt hem 5 gånger. Kom 2 gånger tillbaka till katthemmet (vägrade blir rumsrent). Din behöver kanske också lite tid och ro.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag tycker att hon är jättefin! Lycka till med henne!!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jättesöt! Lycka till!
#10 Att hon inte är så stor kan bero på tuff uppväxt. Våran Lill-Pelle var en liten kisse hela livet pga svår start i sitt liv. Du får observera henne lite extra hur hon är magen och hur det går med maten. Är du orolig kan du låta veterinären ta prover sedan för att kontrollera att allt är som det ska.
Jag skulle gissa på att matsmältningsproblemen kan ha haft att göra med maskinfektion. Det gör även att de inte växer som de ska.
Det är en riktigt söt liten stumpa som du skaffat dig.
//Lena
Tack för era svar :) Jo jag älskar min lilla gulle plutt…
Fick reda på att förra ägaren ej avmaskat henne å sånt… Så på måndag ska vi in på apoteket å till vetrinären(för en hällso koll¨å vacc.. ) Å sen en avmasknings kur :)

Min Tingeling var inte heller avmaskad när hon kom fast hon var 20 veckor.När hon åt slickade hon skålen och var liksom matgalen.NU efter avmaskning och fyra veckor hos oss har hon ett normalt ätbeteende och har vuxit rejält.Stackars katter som får gå med mask i magen.
#15 Använd gärna Bantminth för det är skonsamt mot magen. Biter på spolmask vilket med all sannolikhet är det hon lider av. (Kattungar får det genom mamman). Det är i pastaform och lätt att ge.
//Lena