Affisch!
Här kommer afficherna efter anebits original! Dessa får alla skriva ut och sätta upp där det finns behov!
Lägger in miniatyrer här, PDF-fil för större utskrift finns i inlägg 26!

Nu ska jag skriva ut en massa affischer och tejpa Skara fullt! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men Alexej, kolla upp hur utskriften blir storleksmässigt, jag kanske yrar i nattmössan.. Klockan är för mycket för att göra drastiska ändringar så jag väntar tills i morgon och ser om någon printat och kan hinta om kvalite och storlek =)
Vad fina affischerna blev! Har tyvärr slut på färg i skrivaren här, annars kunde jag testat att skriva ut ett par stycken…
Och jag har ingen skrivare! Men en kompis med en bra. Men vill inte sätta honom i arbete ikväll!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad bra och snabbt ni jobbat med detta tjejjer! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nu har min mamma skrivit ut ett provex och det täcker ett A4-papper! Kvalitén är kalas påstår hon också! Så nu är det bara att skriva ut!
Edit: När jag tänker efter så är det min mamma som påstår att det är bra skärpa och hon är långsynt a la troccabottnar, så jag låter det vara osagt tills jag sett utskriften själv 

Toppen bra affischer..blev lite full i skratt när jag läste den ena av dom..men den belyser ju sanningen..tror att folk får upp ögonen för den !!
Mycket fint jobbat!!

Superbra, vad ni är duktiga. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Super bra , ska med skriva ut några : )

Detta var jättebra. Ska skicka dem til Anette C, så skickar hon säkert dem vidare till juristgruppen.

Tack jossan för att du fixa till affischerna. Proffsigt!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Men jossan det täcker bara 1/4 sida för mig när jag skriver ut.
HJÄLP!
Hur gör det för er andra?
Gör det?? För mamma täckte den ett A4!? Vad underligt.. Hur blir det för er andra?
När du öppnar bifogade filen i inlägg 1 och 2, högerklickar du på bilden och trycker skriv ut?

Nääää jag får bara 1/4 del… 
Dessa ska verkligen sättas upp lite överallt i Ronneby, speciellt i mitt område!!:)
Är det någon annan som skrivit ut som kan säga nåt om storleken? Hos mamma blev det A4, fick se bilden idag..
Testade på hemmajobbets färglaser, och det blev bara en dryg fjärdedels sida. I vilket program har du gjort dem? Du kan maila över dem till mig så sparar jag dem i en PDF-fil i A4-format…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Det blir bara en fjärde dels sida hos mig med. Men man kan ta hem den och förstora själv :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag ska oxå skriva ut och sätta upp. Får se hur min blir då när jag skrivit ut den
#21 Photoshop. Har dom som psd-fil, ska jag skicka dom till dig så kan du göra om dom till pdf?
Here it comes! Nu är de gjorde i A4-storlek som PDF-filer med tryckkvalité, så nu borde alla skrivare kunna skriva ut dem… Det är rätt stora filer…
// David
Kondomaffischen var för stor för att ladda upp så den kan ni ladda ner ifrån min hemsida:
http://www.david-eriksson.nu/Kondomer.pdf resp http://www.david-eriksson.nu/Kastrera.pdf
// David

Inte jag får… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nu ska det fungera…. hoppas jag!
Sparade dem i tryckkvalité, så den som äger en A3-skrivare kan utan problem förstora upp dem och skriva ut stora affischer också…
// David
Skit. MIn skrivare som lagt av. Troligen skrivarhuvudet suck. Annars hade jag skrivit ute ne hel drös och sen laminerat så de skulle hålla längre.
Men men, får vänta tills skrivaren fungerar eller jag köpt en ny. Tack så länge för de underbar afficherna. De är verkligen talande.
//Pia
Jag kan skriva ut ett gäng på färglasern så den som inte har tillgång till skrivare kan få affischer att sätta upp.
PM:a adress så fixar jag :)
// David

Nu har jag testat att skriva ut båda två, dom blev jätte bra.
Tack David, vad du är bra!!! =) Toppen!

Kanonbra affischer! Ska fråga Maritha om hon vill använda dem.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Nu gick det bra att skriva ut dem…….. Tack DavidE……….

Puttar upp för dom som vill skriva ut affischer…… ….i inlägg 25 och 26 finns den att skriva ut i A4……………..
Vi måste få folk att förstå vikten av att kastrera……..
2008 års motto: Kastrera mera…………..
Tackar, jag undrade just var denna fanns men nu fick jag svaret. De är sparade på min dator med nu.
//Pia
Samma här. Gic bra att skriva ut. Blir ok i svartvitt med. HAr en laserskrivare i svartvitt, så då kan man göra många…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

puttar upp om fler vill skriva ut………..

NEJ! min skrivare har pajat,skulle skriva ut men den funkar inte längre,måste ha fått sig en törn i flytten.:(

så bra affischer! ska se om de går att skriva ut på min skrivare, eller om den är för dålig. tror nog ja kopierar sen, då det är mycket billigare.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Jättebra affischer!
338 Vad bra att du hittade tråden. Hade också tänkt leta efter den!

Är det någon som satt upp affischen med uppmaningen om att köpa kondomer och fått någon reaktion??? =)
Jag har skrivit ut och har tanen att sätta upp dem på jobbet nästa gång jag jobbar. (sjukhuset) Borde vara mycket folk som går förbi där.
//Pia

putt*
här funkar skrivaren inte riktigt, blir helt snett. inget man vill sätta upp på stan direkt, ser lite oproffsigt ut ^^ ingen som skulle kunna skicka några ex?
:D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Puttar!

#45 pm:a din adress så skickar jag till dig.

Puttar upp till Hennum :)

Puttar

Veterinärkliniken här i stan firar 10årsjubileum med evenemang och föreläsningar denna vecka. Kattsamariten står för fikat och allt runtikring.
En av tjejerna gillade affisherna stenhårt och ville ha utskrifter på dem och hon har nu tapetserat runt om med dem… 

Superbra simson…………..

Veterinär Pia från veterinärklinken tyckte affischerna var bra!! 

Jag har ingen skrivare men får väll åka till svärföräldrarna o fixa detta Jätte bra o jätte fina :D bra jobbat!

Jag måste gå in här också och berätta att kattsamariten på marknaden idag fick frågan om de sålde kondomer också ! Förhoppningsvis bara en kul kommentar men ändå! 
Fniss… Den var bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hi Hi Hi!
Putt

Får man låna dom och lägga in på sin blogg?
skriver mest om hästar och hundar, men katte och övriga jdur med såklart?
Meningen är att vi ska sprida budskapet;)
//Pia