Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 600 ggr
gubben
0

Trögt forum?

Är det min dator eller är forumet ovanligt trögt? Det tar jättelång tid att läsa ett inlägg och att svara på ett. Fler med samma problem?

Alexej
0

Jag!!!!!

Servern brytar nog ihop snart!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Ja, tyvärr så verkar det som iFokus går för bra! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Du är inte ensam.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Celia
0

Här är det värre än med ett gammalt modem. Tror också att allt rasar snart… :( Alla andra sidor är snabba som blixten.

evangeline
0

Samma här! Det är seeeeegt….

OzzyochJag
0

Det går mycket trögt….

Tezza
0

Väldigt trögt här med……

Jenna-Gun
0

Lika som med MSN där är det kört just nu.

Jenna

Puma77
0

Det har varit flera gånger som jag inte kommit in alls utan ett meddelande om driftstopp kommit upp då servern de bytte gått sönder så de väntade delar. Men det hr hänt nu i tre omgångar efter att jag kommit in mellan gångerna så det verkar braka ihop lite då o då.

//Pia

Lena
0

Servern har mycket riktigt klappat ihop. iFokus bytte till en sprillans ny Server förra veckan just för att det skulle bli snabbare. Ifokusnätverket växer som det knakar. Men tyvärr gick den nya servern sönder bara efter några dagar. Nu håller våra administratörer på för fullt med att reperara den nya servern. Därav vissa driftsavbrott. Under tiden kör man på den gamla servern som är långsammare. Det är således inte era datorer som det beror på.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"