Missarnas hemsida - synpunkter tack!
Nu har jag äntligen fått klar min hemsida till mina hundar och katter. Jag behöver kritik på både bra saker och på saker som jag kanske borde ändra på.
Kan tillägga att jag inte gjort den själv.
Tips och råd mottages för er som har tid att ta en titt:)!
Tycker den verkar fin
Jag tycker din hemsida är jättefin! Och där var det ju en bild på Cosmo också, allas vår goda vän här i Hittekatter. :)
Vilka fina vovvar ni har. Det såg så härligt ut med bilden där hundar och katter är ute tillsammans.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#1 #2 Tack så mycket! Ja vi är faktiskt rätt malliga över våran hemsida. Jag har hittat lite småfel som jag ska ändra på så fort jag lärt mig det. Ska få en snabbkurs i morgon:)

Verkligen fin hemsida! O vilka fina bilder…jag föll alldeles speciellt för Cosmo…vilken underbar päls, wow!!
Sidentass

#4 Ja den pälsen du! Fast på måndag ska den rakas bort för nu är den full av tovor på ryggen, men den blir nog finare än någonsin när den sen växer ut igen:)
Mer bilder i galleriet kommer!
Gästboken funkar oxå fast det står att den inte är inlagd än:)
Fin hemsida du har! Har du ngn banner oxå till den? Bättre då att länka från sin egen hemsida :)
Kram/Sessan1

#6 Tack! Nix jag har ingen banner men jag ska höra med Niklas i morgon så kanske vi kan fixa en sådan, tack för tipset!:)
Jag var in och skrev i din gästbok.
Men jag fick inte in mailadressen. men du får hälsa på hos mej och skriva i min gb.

#6 En banner kommer att finnas snart:)
#8 jag har gjort ett avtryck hos dig med!
Var precis på din sida och jag tycker den är jättefin. Jag kommer absolut gå in och kolla in den. Lägger in en länk på min sida under bloggar jag besöker *L* .
Och jag tycker speciellt om att läsa om Cosmo det är så kul att höra om hans framsteg och äventyr.
Kom gärna förbi min & Mojjes sida och titta 
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#10 Tack! Jag brukar faktiskt vara in på din å Mojjes sida lite då och då, jättefin! Jag ska länka till er med:)

puttar upp utifall nån mer har lust att ta en titt:)

putt:)