Söt liten katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vågar faktiskt inte titta, fy xxx!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag tittade inte heller. Men jag har läst vad de gör. Drar stora fiskehakar genom nosen på levande hundar och katter för att fånga hajar. Jag behöver bara se den lilla svarta katten för att må dåligt.
Men såna filmer ger mig kraft att fortsätta för att kämpa för att alla djur ska ha det bättre.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Usch ta bort den. Råkade klicka utan att tänka mig för. Nu kommer jag inte kunna sova 

#2 Men hur i hel*****ke är man skapt för att kunna göra något dylikt…det måste helt enkelt vara så att det inte kan stå rätt till däruppe…men kommer aldrig att se det som nån slags ursäkt….tänker tusen gånger fler saker än vad jag skriver här…-(
ja de säger också, i filmen, att man just använder svarta och svartvita katter för att de är minst populära…. JAg vill inte titta nu…. har set filmeländet förr och fattar inte hur folk är funtade…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....