Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 438 ggr
me_minie
0

nytt hem finnes....

Vi miste i tisdags en nära kompis.. Så jag söker nu en ny vänn som vill komma in i våran flock vi är redan 3st katter å 2hundar.. så gärna kattunge,då dom har större chans att ta sig in…

Lena
0

Så bra för det finns massor av katter som behöver nya hem. Vart bor ni någonstanns? Sophia som finns i Stockholm har tagit hand om fyra hittekatter varav två är färdiga att flytta till permanenta hem. Det finns även katter på många andra ställen som söker goda hem.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

morgan_kks
0

Enligt din personliga sida bor du långt upp i landet, KKS hjälper katter över stora delar av landet. Mitt förslag är dock att du kontrollerar Örebro katthems superba förteckning över Sveriges katthem så finner du ett katthem närmre dig där du kan hjälpa en nödställd katt.

http://katthem.orebrokatthem.com/

Lycka till!

Morgan

Lena
0

En av medarbetarna här i Hittekatter bor i Jämtland och har precis tagit hand om en frusen hittekatt. Hon söker hem åt honom om ingen ägare dyker upp, vilket det inte ser ut att göra.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tezza
0

Även massvis med missar i Härnösand söker nya hem. De har både kattungar och vuxna katter. Katterna bor på  http://www.obackadjurhem.se/  Transport går att ordna söder över då jag ska åka ner till Bollnäs till påsk.

me_minie
0

Bor i härjedalen… vid gränsen till gävleborg.

Lena
0

#5   Här har du direktlänk till Öbacka Djurhem: Öbacka Djurhem

Här är två katthem i Gävle:

Hudiksvall:

Hudiksvalls Kattsamarit

Jämtland:

Kattklubben Jämtkatten

Hoppas du hittar en kisse på någon av dessa Katthem/föreningar!

//Lena

me_minie
0

Ni som har koll.. finns de något katthem i mora?

Alwyn
0

Men en av Tullingekatterna då? Kolla min annons "Tullingekatterna söker hem" och hör gärna av dig  :o)

Alwyn
0

putt