Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 408 ggr
ladykatt
0

Sawyer presenterar sig...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla vänner,

som ni kanske kommer ihåg så skulle lille Sawyer flytta hem till mig…
Nu har jag och Mettan träffats och Sawyer fått ett nytt hem hos oss.
Han är en goding som fick oss alla redan varmt om hjärtat och han och min 8-åriga dotter är oskiljaktiga vänner. Också en av mina honor, Bessy, tog sig an lille Sawyer och betraktar honom som sin unge och leker och busar med honom…

Skickar här ett kort så att ni kan se snyggingen…

kram/ Ladykatt

Engla
0

Sawyer är så himla jättefin! Lycka till med honom!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

emjon
0

Vem skulle inte falla för en sådan vacker katt!!!

Önskar också lycka till i fortsättningen.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

gejsa
0

Åh, vad han var vacker. Lycka till!

Jenna-Gun
0

Helt underbar.

Puss på lilla nosen

Mettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Ja, Sawyer är helt underbar! Minst av de 5 mammalösa kattungarna var han, och jag vågad knappt tro att han skulle överleva. Men han har en livsglädje utan all like.

Bifogar en bild som togs veckan innan han flyttade till Ladykatt. Jag har gjort den sepiafärgad (bruntonad), eftersom hans filt, som han ligger på är ganska skarp i färgen.

Han var så go och lugn när vi åkte upp till Alvesta, sa inte ett ljud, utan bara satt i famnen på mej och spann.

Men när Ladykatts dotter tog honom i famnen när han skulle byta från väska till korg, så syntes det direkt att det skulle bli hennes katt.

Lena
0

Vilken härlig kisse! Han är verkligen söt och fin! :) Skönt att det gick så bra med alla kattungarna. Det var ju ganska jobbigt utgångsläge då när Mettan tog hand om dem. Bra jobbat!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

Men snälla Vännen så söööt Sawyer är :)) Ser så fin ut.

Tass/

Sessan1

maggan47
0

ursöt kattunge, förstår att ni föll för honom  Maggan47Kyss

modellflickan
0

Men vilken söt liten plutt KyssKyss

Sidentass
0

Åhhh så roligt att få se honom Ladykatt! Jag har länge varit påväg att fråga dej om lille Sawyor om hur det går..men nu fick vi ju din rapport! Vilken snygging…o så underbart att din dotter och misse funnit varandra på det viset.., mycket intressant detta, vem i familjen katten väljer, och varför den gör det..

Önskar all lycka i fortsättningen  o vi är glada att han får bo i ett så kattälskande hem som ditt..

Sidentass