Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 692 ggr
SmillasMatte
0

Djurplågeri i Jönköping

Ännu ett fall av djurplågeri Denna gång i Jönköping. http://www.aftonbladet.se/vss/jonkoping/story/0,2789,999096,00.html

Död och åter död önskar jag er som utsatt denna katt så mycket lidande. Era j-vla troll!!!!

Lena
0

Man blir mållös helt enkel! Det tar ju aldrig slut heller med hemskheterna.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Säger som Lena, det tar ju aldrig slut. Det som skrämmer mig mest, förutom kattens lidande, är att de skyldiga aldrig får något straff. Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

SmillasMatte
0

Ja åker dom inte fast så lär dom ju fortsätta på en annan stackars katt Ledsen

Sidentass
0

Strängaste straff för dessa multisvin…räcker inte med en pekpinne..det måste till riktiga åtgärder för att någon gång komma nånstans med sådana här vidrigheter..tvi vale!!!!

evamojje
0

Blir så himla ledsen när jag läser sådant..fattar inte hur man e funtad, hur det kan vara så betydelselöst för vissa att djur oxå är levande individer som vi delar våran planet med.Gråter

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

brutt
0

Hemska sadister måtte de få skämmas och ha mardrömmar livet ut och få en offentlig riktigt jäklig rättegång de ska ha djurförbud.

Jenna-Gun
0

Är så rasande att jag saknar ord.

Finns bara svordommar kvar.

ARG Jenna

modellflickan
0

Jag är så arg nu så det enda jag kan skriva är svordommar! Sambon här är lika förbannad som jag! Kan skriva detta i alla fall, släpp lös dessa hundar på ägarna istället!!! Om jag fick tag på er ----------som gjort detta!!!!! ¤Morr¤