Djurplågeri i Jönköping
Ännu ett fall av djurplågeri Denna gång i Jönköping. http://www.aftonbladet.se/vss/jonkoping/story/0,2789,999096,00.html
Död och åter död önskar jag er som utsatt denna katt så mycket lidande. Era j-vla troll!!!!
Man blir mållös helt enkel! Det tar ju aldrig slut heller med hemskheterna.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Säger som Lena, det tar ju aldrig slut. Det som skrämmer mig mest, förutom kattens lidande, är att de skyldiga aldrig får något straff. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ja åker dom inte fast så lär dom ju fortsätta på en annan stackars katt 

Strängaste straff för dessa multisvin…räcker inte med en pekpinne..det måste till riktiga åtgärder för att någon gång komma nånstans med sådana här vidrigheter..tvi vale!!!!
Blir så himla ledsen när jag läser sådant..fattar inte hur man e funtad, hur det kan vara så betydelselöst för vissa att djur oxå är levande individer som vi delar våran planet med.
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Hemska sadister måtte de få skämmas och ha mardrömmar livet ut och få en offentlig riktigt jäklig rättegång de ska ha djurförbud.
Är så rasande att jag saknar ord.
Finns bara svordommar kvar.
ARG Jenna

Jag är så arg nu så det enda jag kan skriva är svordommar! Sambon här är lika förbannad som jag! Kan skriva detta i alla fall, släpp lös dessa hundar på ägarna istället!!! Om jag fick tag på er ----------som gjort detta!!!!! ¤Morr¤