katthus/klösträ på blocket
Såg att dom hade 2 st låga katthus/klösträ på blocket för 75:- st i Göteborg om nån är intresserad…………….
Men herregud va många katter det var till salu där! 20 sidor med djurannonser.
//Ann-Britt
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Det var ju ett bra pris! :)
Att läsa annonser med "katter till salu" på Blocket är ingen rolig läsning. Jag ägnade mig år det i somras och skrev sedan denna artikel. Ändå värre kan det vara på andra annonsforum.
http://hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=092f0c3d-427b-47a1-b6a3-07482ec416cc
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja det är verkligen kusligt att veta hur många katter det är som dagligen bortskänkes. Många får inte ens bra hem. 

klösträden blir man ju riktigt intresserad av ju!!…Men i övrigt har jag nu undvikit att gå in på köp o sälj annonser för djur..det får en att bli ledsen o deprimerad..man ska nog titta in de gånger man känner lite jäklar anamma, då man är beredd att vässa pennspetsen o mejla för att förmedla en smula kattvett!
Satt i somras och skrev mail till de stora annonsörerna…flera av dem var tacksamma för hjälpen med de otillåtna annonserna med för unga katter osv…men det är ett evighetsjobb…man blir sååå trööött i själen ibland…
Helen

jag hittar inte annonsen, är den borta redan. Tänkte på katterna på katthemmet!
/Miranda
#5 Risken är väl att någon slagit till när det var så billigt. Det borde man själva ha gjort med en gång naturligtvis med tanke på katthemmet - att jag ska vara så trögtänkt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#5 #6 Ja dom är tydligen sålda, var in och kollade nu………..
Varför kunde inte jag tänka så långt att jag köpte dem och skänkte dem till katthemmet i Göteborg . Att jag skall vara så trögtänkt. Nästa gång jag ser nåt ska jag försöka vara smart…Det går ju att köpa dem fast jag inte bor i den landsändan och sen kan ju katthemmet hämta själv…….
//Ann-Britt
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna