Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1255 ggr
[LucyInTheSky]
0

Skyggis kel =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sigge kommer närmre och närmre oss läskiga två benta varelser.. =)

För ett par dar sen när Melvin min över sociala lilla pojke låg och spann i mitt knä ja, då kom Sigge och först satte sig på soffbordet.. Jag pratade lite med honom och lät honom lukta på min hand som han brukar göra när jag kommer för nära.

Sen hoppar han upp i soffan, jag håller andan och vågar knappt röra mig. Två tassar i knätt blev det och sen buffade han med huvudet på Melvin och kelade lite innan han gick igen.. Tänk när han kryper upp i knät!!

I morse fick jag klappa lite och det gör mig så glad! Mamma katt var oxå med på en hörna men hon upskattar inte klapparna..

[LucyInTheSky]
0

Vackra Siggelito

[LucyInTheSky]
0

=)

Misan
0

Jag kan inget annat än le, vet ju själv hur underbart det är när de äntligen börjar ta dessa "små" steg själva. Man blir varm i hela kroppen och vill helst skrika ut sin glädje men sitter alldeles förstenad för att inte skrämma dem Glad

Grattis

Cindy
0

Naaaw, sötnos! Visst blir man varm i hela kroppen när dom vågar ta ett steg framåt! Toppen att du har en social grabb som kan visa att du inte är såå hemskt farlig ändå!

Jag vet inte hur många timmar jag spenderat liggandes på rygg på golvet medan jag pratat med de två skyggisar jag haft hemma. När de tillslut vågade komma fram för en klapp eller två vart man ju helt överlycklig!

Tror att det sätter igång en god cirkel, där kisse känner av ens glädje och mår bra av den, och vågar lite mer…

Vänliga hälsningar
Cindy

Sidentass
0

Men vilka härliga nyheter..man blir ju glad ända in i märg o ben för varje litet framsteg:-)

Khiraz
0

ler stort när jag läser detta…måste vara en härlig känsla.

gulliver
0

Underbart Skrattande. Och vilka vackra lakritskolor, mums.

filifjonk
0

Vad roligt! Grattis!!