Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 3490 ggr
Mariabullen
0

Bortsprungen i Helsingborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade bondkatt, hane 5 år, blev skrämd hemmavid i söndags och har inte kommit tillbaka ….

Vit botten med grå teckning över huvud rygg och svans. Kastrerad med hängmage, lite skygg och annars väldigt glad för att bara vara hemma.

Inget halsband men IDmärkt i vä, öra. X0216.

Snälla hör av dig om du vet något. Jag saknar honom så förfärligt! Jag har ringt polisen och anmält honom försvunnen och ska ringa djursjukhuset imorgon.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Bra ställe att sätta upp lappar på är din matbutik, där passerar de flesta och så givetvis i området du bor i. Kissar smiter ju också lätt in på ställen utan att man hör dem så kolla att inte kisse blivit inlåst i ett garage, förråd eller liknande.

Kan vara värt att "kasta" in en annons blocket med

Hoppas du finner din kissse snart

vilda-hilda
0

Håller Tummarna för att du hittar din vän.

Nalle

Mariabullen
0

Tack snälla. Jo, lapparna är uppsatta….. måtte han inte ha blivit inlåst! :´(

kattassen
0

#0 Vad tråkigt att kisse kom på rymmenRynkar på näsan

Försök att dra ut massor av "flyers" små lappar med foto och telefonnummer på. Lägg ut i allas brevlådor runt omkring. Lappa upp i affärer och på stolpar, elskåp mm och i trappuppgångar. Det brukar ge resultat för folk som får en lapp i handen tar det hela mer på allvar och försöker verkligen hjälpa till. Har man en lapp hängande på kylskåpet lägger man märke till katter man ser ute. Det finns flera lyckliga historier som vi har varit med om här.

Lycka till!!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Mariabullen
0

Jag bor fö. på Husensjö. Och har efterlyst på KattkommandoSyd också.

Debattia
0

Informera Tassebo också .En annons i HD kan också hjälpa till.Hoppas han kommer hem snart igen.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

FFKTeckomatorp
0

kolla www.hittadjur.se där finns en katt som liknar din katt.

Mariabullen
0

Tack för tips. Tassebo (där jag hämtade kisen för 4 år sedan) är underrättade …..

Hittar inte vilken du menar FFKTeckomatorp. Direktlänk?