Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2570 ggr
[LucyInTheSky]
0

Grisöron och katter? =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har mammas hund här idag och jag köpte henne ett grisöra för att hon ska låta bli katternas mat.. Men nu är det så att Nemo verkar gilla grisöron oxå, ha ha.. Jag försökte skynda mig och hämta kameran men dom han flytta på sig.. Dom låg med grisörat i munnen bägge två Skrattande På varsin sida.

Nu har Bella (vovven) fullt sjå att gömma örat så Nemo inte tar den.. Söta är dom, de knäppa djuren!

Svarta katterna uppskattar dock INTE hundbesök.. Men Bella är så snäll även om hon är lite hyper så jag tror hon är en bra hund att öva lite med.. Så skyggisarna får se vad en hund är. Plus att hon är ungefär lika stor som Ruu så stor och läskig är hon då inte =)

[LucyInTheSky]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sötnötar.. =)

gulliver
0

Åh så´n fin vovve Skrattande.

Tycker det ser ut som om ni har samma soffa som vi Flört. Inköpt för typ 100 år sedan på Bror Persson i Alvesta.

Hawknestgrove
0

Vad gulligt. Ja inte kan jag se något fel i om de gillar grisöron… Bra motion för tänderna. Ska kanske prova här med?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Den kan nog vara 100-år minst =) Vi har fått den begagnad.. Men skön är den fast den är sliten och har några hål här och där

russin
0

Jag är inte förvånad:)

Dom som hörs mest och kommer snabbast här när jag stoppar ner handen i burken med hemmatorkade grishjärtan - jo det är katterna:) Dom älskar verkligen det, men även hemmatorkade lamm och kycklinghjärtan går ner:)

[LucyInTheSky]
0

Ja, Nemo gillade de skarpt.. Dom andra har alltid varit griniga med maten. Ruu tillexempel äter inte ens blötmat.. Bara torrisar annars får det va.. INte ens skinka, ost eller räkor äter han. Knäppis kisse, förstår inte hur han kan var en sådan boll när han inte får något extra än torrisarna.

Men om det är helt okej och till och med bra så kan han ju få lite sånt då och då. =)

Bella blev dock lite små rädd för Ebony.. Lilla Ebony fräste och sköt rygg åt hunden så vovve fick gömma sig bakom mina ben. =) Hon är tuff när hon vill den lilla Skrattande

Hawknestgrove
0

ja jag ska testa på fredag. Om det intge går hem, så kan ju alltid Zita få det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....