Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 333 ggr
gejsa
0

Titta här då!

anebit
0

Ja jag säger då det……………Det finns folk tillallt..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

evangeline
0

Jag kan säga så här mycket. Det finns en annan sida av den här historian som inte framgår i tidningsartikeln. En HELT ANNAN sida.

Jag, Camilla och Rebecca har varit engagerade i detta och vi har andra uppgifter.

Helen

Pelusa
0

Vore intressant att få litet mer kött på bena om vad som döljer sig bakom den mycket luddigt skrivna artikeln!

Är det nå't som inte är färdigutrett och kan inte skrivas om öppet, vill du pma mig, evangeline?

/Pelusa

MariannE11
0

misstänkte starkt att alla fakta inte ligger på bordet…..måste erkänna att  jag är nyfiken i en strut…Generad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

MariannE11
0

Inge Barsk förresten…. kan man heta så?… ja tydligen…Flört

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

vanessa
0

Ett liknande fall finns om en tik som såldes. Sedan blev hon dräktig. Nu vill ägaren som sålde henne ha tillbaka ungarna. Suck. Men det ordnade sig tydligen då hunden stod registrerad på den nya ägaren och därmed har han ingen rätt till ungarna. Tänk vad folk håller på, /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

gejsa
0

Ok så katten mådde inte så bra hos ägaren eg då? Anade nästan det.

lailas
0

för det mesta verkar det som det finns en mörk baksida..tråkigt bara att det ska gå så långt då

lailas
0

för det mesta verkar det som det finns en mörk baksida..tråkigt bara att det ska gå så långt då

Jagular
0

Btw det är jag som är Rebecca Flört

Lena
0

Så är det ofta, att det finns andra sidor som inte kommer fram i en tidningsartikel. Man ska definitivt inte tro att allt som står i tidningarna är sant. I alla fall inte hela sanningen. Och ibland varierar vad som anses vara sanningen mellan två olika parter. Tråkigt dock när levande djur kommer i kläm.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"