Fina katthus!
Skitdyra men kanske bra inspiration till de som är duktigt på att snickra….
http://www.for-the-love-of-cats.com/OUTDOORCATSHELTERS.html
/Miranda

Åhh vad dom var fina!
Tänk om man vore lite, lite händigt skapt ändå…
Siden
Ja det var fina katthus det där! Säger som #1 synd att man inte är den händigare typen. Det hade suttit fint om man varit det!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ni är välkomna till min sommarstuga utanför Uppsala. Där finns brädor, såg, spikar m.m. Det är bara hur brädorna ska sitta som är lite svårt.
Sonen påpekade att det finns faktiskt vattenpass när jag snickrade ihop en hylla. det kan väl hända att den var lite sned men det gick att ha ved på den.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Håller med! Husen är härliga! Synd, som sagt, att man inte är mer snickringskunnig! Det hade varit kul att kunna!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Som sagt fina katthus. Har sparat sidan. Kanske kan bli ngt liknande till sommaren iaf. Ska iaf ta mig en funderare :)
Kram/
Sessan1

#5! Men du är ju duiktig du Sessan..det vet vi allt sen du gjorde den fina kattgården!:-)

Vu köper liknande från en som gör sådana. De ser ut som små röda stugor med vita hörn. Så som det ser ut hos oss: Kan ta reda på vem, får hon säljer sådana. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#3 Övning ger ju färdighet brukar det ju heta! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vanessa: är dessa hus ni köper isolerade?
Vad kostar de?
/Miranda

Nej, de är inte isolerade, tyvärr, men de bygger som jag förstått efter önskemål ibland. Så det går säkert att ordna. Om du tänker på bostäder för hemlösa katter så finns det rödrosa frigolit som är extra värmande. Så om man sätter ihop det så blir det varmt och behagligt hus för kissarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.