Ny medlem
Hej Gunilla!
Varmt välkommen till oss här i Hittekatter i Fokus! Hoppas att du kommer att trivas med sajten. Det är alltid välkommet med tips om förbättringar, om artiklar eller andra saker som kan göra Hittekatter i Fokus till en bättre sajt.
Vilken fin kisse du hade med där på bilden! Är det Ronja? Själva har vi fyra huskatter varav två är hittekatter.
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hej Gunilla! Välkommen! Förresten, ett sånt fint namn du har….. Finast i hela världen, eller hur?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej Gunilla ! Javisst har vi ett flott namn , det är bara så 
Hälsning Gunilla
Välkommen önskar jag dej oxå
Kram Jenna
#2 Felicia är också jättevacker! Det riktigt glänser om hennes päls. Ja visst är katter underbara!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hej Gunilla! Välkommen! Farmor Ullstrumpans Eloise hälsar till lilla Wilma!

Skrev en välkomsthälsning till dig tidigare, men då bestämde sig mitt nätverk för att inte ställa upp. Så jag gör ett försök igen. Välkommen till oss på hittekatter. Underbara sötnosbilder. Och så måste jag säga att det är riktigt trevligt att du har svartvitt. De katter som vi har svårast att få adopterade. Välkommen igen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#9# Är dom!? Konstigt undrar varför eg. Trodde det var mest dom grå/vita som var dom mest vanliga färgerna.
Hej Gunilla! Fint namn säger jag oxå, heter oxå så :)
Fina katter du har! Jag har 4 helt underbara hittekatter! Dom ser du i mitt fotoalbum :)
Kallar mig för: Sessan1 här, för att min 4:de hittekatt heter just: Sessan.
Kram/Sessan1
JAg vill gratta alla oss Gunillor idag! Vi har namnsdag…. Upplysning värdelöst vetande, så är det ingen som döpte sin dotter till detta fantastiska vackra namn förra året……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Min dotter har glömt bort mig i dag :(:(:(:(
åkte till killen sin istället!
det var med Ronja 12 år som mitt katt värld öppna sig.