Hjälp sökes!
Vi tänkte försöka fånga in katterna från tråden "inget hopp för hittekatterna" men behöver nån som kan hämta kattfällan i Södertäljes katthem och kör ut den till Förläggningen i Tullinge! Nån som kan hjälpa till på söndag eller början av veckan?! Annars vet jag inte hur vi ska lyckas för vi har ingen bil :o( Snälla!!!
Hoppas det löser sig med transporthjälp! Gå gärna in även på www.katter.nu och gör en efterlysning. Det är det största kattforumet i Norden.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vart bor ni? Jag har en fälla hemma som jag kan låna ut och jag bor mellan Huddinge och Länna. Idag sitter jag på jobbet till 1600 och kan inte göra så mycket.
Lisa

Vi bor i stockholm och har tyvär ingen möjlighet att hämta fällan, annars vore det as-bra med två fällor. Nån annan som har bil i stockholm och kan hjälpa till?
Jag kan köra ner min fälla till Tullinge i morgon men vem ska vakta fällan och ta in katten sedan? Vart ska katten och vem fraktar den? Det är alldeles för kallt för att den ska få stå obevakad någon längre tid även om jag redan har vinterfodrat fällan med filt och byggplast runt.
Lisa

Ja gör det e du snäll! Vi har en dam som kollar fällan och ringer oss när katterna e fångade! Ring mig: 0768676656 Tack

Misan, du är så kanonsnäll som alltid ställer upp för de katter som springer ute. Ville bara säga det. Lycka till Sophia_doos. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Tusan åxå hon hinner nog inte se dethär :(
Hoppas allt går bra med fällorna. Håller tummarna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"