online igen från Linköping!
Hej alla!
Så här lång tid har det tagit innan man kunnat surfa igen..innan vi flyttade hade jag ingen tanke på att man skulle anmält till i-bolaget att flytt var på gång, därav anledningen till att vi fick vara internetlösa såhär pass länge.
Nu har vi bott i Linköping i tre veckor, vi bor i utkanten av ett bostadsområde där det knappt finns någon trafik, detta i tanke på katterna som är vana vid att vara ute stundtals under dagtid. Till vår stora gläjde mår kattfamiljen bättre nu än någonsin:-) I Småland var det för trångt för oss alla i det lilla huset, har man så många katter som åtta behövs det allt lite flera vrår o skrymslen att krypa in o gömma sig på när man vill tvätta pälsen i fred!
Michelle är i löpartagen, den 20 februari skall hon iväg för kastering, sen är dom kastrater hela högen, känns skönt tycker vi.
Nu efter den här internetlösa tiden är man fullt upptagen med att läsa inlägg, gå igenom mejl, känns som att det är massor att ta igen vid burken efter så här lång tid!
Många hälsningar från glada Sidentassar o deras matte i Linköpingstrakterna
Hej igen Sidentass!! 
Skönt att höra att ni landat efter flytten och nu även fått internetuppkoppling. Det kan tyvärr ta sin lilla tid innan sådan fungerar efter en flytt.
Välkommen åter och hoppas att du trivs i mina gamla hemtrakter. Ja nästan i alla fall - är ju uppväxt i Norrköping.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Välkommen tillbaka till oss Sidentass!
Helen
Välkommen säger jag här oxå, Sidentass, meow
Kram
Sessan1

Välkommen tillbaka, du har mycket att läsa på misstänker jag och hoppas att dina ögon inte blir överansträngda nu :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.