Akut!
Jag tar mig friheten att kopiera detta inlägg från svenska katters diskussionsforum.
Hem sökes AKUT åt 2st jätte snälla & lugna gossar, båda är kastrerade. Tjejen som äger katterna är intagen på ett behandlingshem, samt vräkt från sin lägenhet. Så katterna bor tillfälligt hos en kompis till tjejen, och jag är ganska säker på att kompisen inte är så snäll mot gossarna. Som t.ex. den ena katten bröt av halva hörntand för ca:7 dagar sen, kompisen sa att det hade varit ett BEN i kattmaten??????? jovisst….
Nu har tjejen bett mig att försöka fixa ett bra hem åt gossarna OMGÅENDE!!!! Jag hade själv tagit dom om jag inte hade haft så många djur som jag har, 11 kaniner, 4 marsvin och 3 hundar.
Så snälla…finns det någon vänlig själ därute som är villig att ta hand om dessa goa gossar & ge dom ett kärleksfullt & tryggt hem????
Katterna finns i MALMÖ!
Maila eller Ring mig…..
linda.gerling@bredband.net
0762-984199 /Lindha Gerling
Oj, oj nödlidande katter i Malmö nu igen. Vi kanske borde ta kontakt med grannlandet över sundet? Är det någon som vet hur det ser ut med katthem och hittekatter i Danmark? Kan det finnas någon hjälp att få där? Geografiskt är det ju så nära.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så sorgligt, det tar aldrig slut..hoppas det ordnar sig för de stackarna!
Kajsa

Av mitt hela hjärta önskar jag att hjälpen är närstående för missarna..
Sidentass