Rondellhund!

Men vilken fin!!!!!
Vi har en i rondellen här, men men men, den är inte speciellt vacker, kanske får vi sätta in den under Avdelningen Originell i stället!
Cammo

vi hade tydligen en rondellhund här i simrishamn. men ja såg den aldrig… undrar om den e kvar.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Har inte sett några i Göteborg ännu, men det måste även blir lite rondellkatter också. Det fanns ju fina mallar i en annan tråd. :)
//Lena.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#5 Titta där ja - även andra djurslag har trätt in i Rondellernas sällsamma värld!
Saknar fortfrande katterna. Är själv för dålig på att tillverka dem.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Gillar rondellbocken! Smart idé! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Nu har rondellhunden även kommit till Hörnefors!!

Jag har sett en rondellkanin här. Väldigt passande med tanke på att förutom alla katter så har vi några enormt stora koloniner med kaniner. Kaniner som undeminerar vägar med mera och fått Stockholm Stad att grunna. Så när jag såg rondellkaninen så började jag le.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

jag har åxå sett en rondellkanin… och den värmde mej mycket i hjärtat….skulle önska att kaninerna vid Karlberg i Stockholm fick en fin jul dom med…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Nu har jag även sett en stor rondellgiraff. Jätteläcker. Hittade denna rondellkatt på denna sajt. Dröm er iväg i rondellkonstens värld. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Här har det varit många rondellhundar som komit å gott men även andra djur. Under jul var det även en tomte som gjorde dem sällskap under granen vid rondellen.
//Pia

har sett ett par rondellhundar nu i stockholm, verkar som om dom är på intågande hit nu
Tänk jag har inte sett några Rondell djur alls i Götebrog. Fast det är nog jag som inte är uppmärksam för andra har sett dem.
#11 Rondellgiraff - det var häftigt!
//Lena