Ojoj, nerspydd kisse...
Ja, jag fick mig ett gott skratt, fast jag borde inte ha skrattat, kan jag tycka i efterhand…
Virus å Tössen sover väldigt ofta på hallmattan, Tössen min 16 åring kommer inte upp i möbler längre så hallmattan har blivit hans plats, som gärna Virus delar med honom…
Idag satt jag i telefon, när jag hör Virus spyr, som han så ofta gör..Jag kan tänker att jag får ta reda på det när jag har pratat färdigt…
Jag går ut i hallen, hittar ingen spya, jag bara känner mig som ett frågetecken..Tössen svarar mig när jag undrar, vart???…Tänder på lyset å kollar in mattan, ren å fin från spya..Men då ser jag gamle Tössen..helt nerspydd av Virus
….Lilla gamla kisse..

inget vidare snällt av Virus… min äldsta kisse passade på att spy på min jacka 10 minuter innan jag skulle gå i morse…. så den ska strax in i maskinen…. jackan alltså….hoppas Tössen är rengjord nu….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Nämen så det kan bli..oj,oj,,oj..här brukar mattan vara en populär plats för sånt!

Hahaha!!!!Förlåt…….Usch, vad elak jag är som skrattar.
Stackars Tössen.

Nej men! Sov han fortfarande trots att han blivit nerspydd!??
Vilken otroligt tålig kisse!!! Puss från oss!!
Det hade inte mina accepterat utan sprungit runt och ruskat på sig med följd att allt sprätt runt! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

ja dom kan hitta på saker =)
min timon spydde upp 5 härligt halvt nedsmälta råttor när jag satt o käka , det var äckligt =)

Näää, vaknade Tössen inte ens?
Usch, nu skrattar jag ännu mera…. (Vad elak jag är)

hahaha, ja, jag skrattar också!!! fasen så kul!!! och att Tössen inte ens orkade bry sig….!!!
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Haha! Schyst kompis Tössen har 
Hämden är ljuv måste virus tänkt hi hi!
Häxan skickar nos puss till gamlöe goe Tössen o dina andra misar.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Stackars lille kisse!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hihi, läser rubriken nu..Nerpydd, hahaa..Nerspydd ska det ju stå…
….Det finns värre saker i livet, borsten…