Skinny
Surfade runt bland olika kattsidor och hamnade hos Kattluckan. Blev genast otroligt tagen och ledsen av Skinny som hittades sittande mitt på en väg i Täby, Stockholm. Hon vägde bara 1,9 kg 
Se Skinnys dagbok:
Åh putt! Varför har jag inte mer pengar att ge!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#1 Kanske en del av traderaauktioner framöver till denna stackars tisse?
Vilken fantastiskt vacker katt och vilka kloka ögon hon har… 
japp, har ju en del privat som går, så nu blev det en liten peng…
Omgående Föreningen Kattluckan 292-2292 Skinny fr Gunilla HAllgren 100,00
Stackars lilla kisse. 
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Stackars kissen så mager den var. Undrar vad den varit utsatt för? Man blir så beklämd men samtidigt glad och tacksam över att hon nu får hjälp av Kattluckan. Stor skillnad på de båda bilderna. Det verkar med andra ord gå åt rätt håll.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lilla gumman! 
Kommer en slant till lilla kissen så snart jag bara kan!
Underbart att hon fick hjälp!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Stackars lilla kisse och jag blir så ledsen för alla kissar som får ett sådant öde. Tur att det äntligen kom en djurvän som reagerade och agerade så kissen fick hjälp.
Underbart att det finns människor som ställer upp och det verkar ju gå åt rätt håll också.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Stackars liten flicka! Jag tyckte min mammas katt vägde för lite när den kom (3.3 kg) men det är ju nästan dubbelt så mycket som den där stackaren! Skönt att hon är inne nu. :)

Åhhhh…lilla missevännen…undrar så vad som hänt..och varför kisse blivit så mager..känns trots allt skönt att missen är omhändertagen..vilken tur att det var just den bilisten som kom i kissens väg..om en vecka har jag möjlighet att sända en liten, men välmenande slant..mitt konto är tomt nu..

Jag är helt mållös men oerhört tacksam för att lilla Skinny träffade på Lena, 
Nu finns en kort film på Skinny.
Nu finns det en film på söta lille Skinny. Länken ovan.

Stackars lilla katt
hoppas hon klarar sig!

Så fin hon är, men så hemskt mager
Verkar gå lite bättre för Skinny 

Nu har jag sett filmen, så fin missen är..men sååå mager..håller alla tummar jag har för Skinnys tillfrisknande och sänder varmaste tankar till er som sköter henne..
Följ Skinny's framsteg på www.kattluckan.org

Hon är ju så söt!
Ensam - men stark!
stackars skinny.

Så söt hon är…hoppas hon går upp i vikt nu och blir pigg.
Läste på Kattluckan att det går framåt för Skinny..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
kul! lilla gumman!

Fantastiska framsteg dom har gjort med Skinny, undrar hur det har gått sen. Hittar inget skrivet om henne sen i juni.