Transport Linköping - Stockholm
Idag har jag fått besked om att det finns en intressent gällande lille Snöfot boendes i Stockholm. Därför undrar jag om någon har vägarna förbi Linköping - Stockholm som skulle vilja ha sällskap av den lilla fina pälsbollen..
Skriver även in detta på djurtransport..
När skulle det bli av i såfall?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
snöfot är leveransklar nu, så närsom:)
Tänkte bara om det skulle ske nästa vecka eller så?
ja, om sidentassen hinner vaccinera henne så funkar de=)
Okej då vet jag…

-Ska ringa min vet o försöka få en tid så fort som möjligt..men hörrni…det svider i stödmattens hjärta att tänka på dessa saker…tiden har gått alldeles för fort…
Förnuftet säger en sak..hjärtat mitt säger något helt annat..*puh…*
Ja visst, men tänk så skönt att få lite lugnare också! Tänker på lille Krasslige Berlioz….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

#4 Ska försöka få en tid som på fredag..om de inte går så hör jag om han kan måndag eller tisdag nästa vecka..sen på onsdagen åker jag till Örebro, men då har jag sambon hemma så blir det i dom dagarna ordnar det sig ändå..
#7 Så fint att du tänker på min tjocka keeeelgris! Tack o lov så är han på bättringen..men nu är "pusslet" igång..han har sina kulor..så det gäller att ha matfritt på golvet när han är med..brukar stänga in honom i badrummet när han ska äta sitt!
Puttar upp då jag inte kan åka…

Siden… vart i stockholm ska missen… Jag kanske kan nästa vecka…. Och en sak till.. på vilket sätt åker du till örebro?? Tåg, bil?? Har du möjlighet att ta med missen…Jag tänker på att för mig är det närmare till Örebro att hämta än till Linköping, även om Linköping inte heller är uteslutet…
Alla djur behöver någon som bryr sig!

#11 Det är Naquita som har koll på exakt vart kissen ska i stockholm..tanken finns ju att man skulle kunna möta upp ägaren på ett "enkelt" ställe sen i sth .Till Örebro åker jag tåg, stannar till hos en kompis i Hallsberg först…nu har jag beställt biljett till på onsdag..men beställde aldrig djurbiljett, men det kanske man kan ändra på..sen är jag i Örebro till på fredag eftermiddag…

ok. jag finns annars… kan även tänka mig att åka till linköping.. bara jag vet när och så… behöver liiite framförhållning bara…
hoppas också det inte är inom tullarna i stockholm… så det dimper ner trevliga räkningar i lådan efteråt… men det är ju inte uteslutet det heller… trevligt bara att veta innan..
sist jag transporterade till stockholm, fick jag sen hem en räkning… först fattade jag ingenting, men det gjorde jag sen.. dom har ju trängsleavgifter i stockholm… jag blev inte heller meddelad att inga parkeringar fanns över huvud taget… det var typ dubbelparkering som gällde, eller att ställa sig olagligt..
Alla djur behöver någon som bryr sig!

jag kan tänka mej överraskningen med biltullarna ja….hoppas det kan bli en bra adress bestämd i ytterkanten….
puss till snöfot….

#14 Lille goa Snöfot..som jag inte vill skiljas ifrån…för en tid sen sa jag till sambon att det är första året nånsin jag önskat att det blir dåligt väglag hela hösten!
Förresten har halva fotbollslaget varit till vet och fått spruta idag, bussresenärerna blev bjudna på en tidig lunchkonsert under vägen till stan!

skönt att resan är gjord iaf…..hur många är det som fått hem?.. 3 eller fler?…

#16 Alltså..resan gick idag till vetten där dom fick sin första vaccin..ingen har flyttat ännu..men för Snöfot finns en i stockholm som är intresserad av…sen är ju Betty och Gustav tingade..men jag vet inte när dom ska flytta..
Tänk vad tiden går fort..tycker nyss du var här med alla goingarna!

visst var det nyss som vi åkte med kissarna vilse genom halva Sverige tack vare en grinig gps…..håller tummarna att du klarra av att skiljas från goshögen…vad händer med mamma förresten när de små flyttar?…
Jag åker Lkpg - Sthlm den 7/11 (med en liten reservation för att om vovvan som ska tävla börjar löpa så kan det istället bli helgen innan!). Jag åker ganska tidigt, men vet inte exakt tid ännu.
från hemmet:
Jag är hemma mån-tors fram till 13:30 och ledig fre lör och sön
(nästa vecka)

#18 När ungarna har flyttat så ska jag åka o kastrera mamman…vill inte göra det sålänge hon ha småttingar kvr här..dom tuttar ju lite på henne fortfarande..önskar henne det bästa hem som finns..hon är så fin och så anspråkslös…och mäkta matglad!!

#13 #19 Tack snälla ni för att ni erbjuder er!
#20 Naquita..antar att stockholmaren fortfarande är intresserad av lilla Snöfot…?
absolut, hon har tingat henne!!

#23 Förståndet säger att det är toppenbra, hjärtat mitt säger något annat,
måste ta massor med bilder på dom innan de flyttar..
Hur gör vi förresten med Betty och Gustav…deras ägare bor väl i dina trakter om jag förstått det hela rätt..
har mailat dig nummer till betty o gustavs matte:)

#25 Såg det:-) Tar o kontaktar ägaren ikväll..Passar på att berätta att jag är i Örebro från onsdag till fredag lr lördag..men jag kollar upp när det passar henne..