OT Uppblåsbara kragar
Hej
Jag skulle skriva i Hawknestgroves tråd om uppblåsbara kragar till katter men den är låst och tydligen så ska det finnas en ny tråd.
Någon som har länk till den?
Jag kan nämligen inte hitta den…
MVH
Anna L.
//Pia
HAha din krage är packad. MEn ingen fara, skulle det vara så, att du vill ha en till, så skickar jag inte förrän på måndag morgon! Nu ska jag snart stänga ner här och titta djupt i vindunken. Fredag… Nä, inte så farligt. Ska ju storsäda i morgon. Så det låter nog värre än det är!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
AHA…. Tack :-)

Ursäkta ett "uppblåsbart pucko" men hur ser en uppblåsbar krage ut? Vad har man den till? Som en vanlig krage/lampskärm eller?
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Ååh, tack Puma!! Vilken smart grej. Kan man använda en sån istället för den vanliga lampskärmen? Och i så fall, finns den till jyckar också, jisses vad perfekt i såfall… Har en olyckskorp till vovve härhemma som då och då får gå med vanlig lampskärm, men då får han nästan mer skador (fniss… nej, skämt åsido, fast söt är han ju ändå)
Alla djur behöver någon som bryr sig!
#6 Det finns för hundar oxå, kolla hos din veterinär dom brukar ha såna..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Den verkar bra.
Jag har köpt en.
Men hoppas ju slippa använda den. Att mina kissar håller sej friska.
Puttar här. Jag har fyra stycken kvar som ligger ute nu. För vanliga dödliga så är köp-nu priset på Tradera 120 kr, men är det folk här inifrån, som vill köpa, så är det givetvis rabatt. Jag låter ju annars det som överstiger 100 kr gå till behövande katter. MEn som sagt, för folk här inifrån, så är priset 100 kr. OCh även om ni klickar för köp nu på tradera så pmar ni mig samtidigt här inne, så är det 100 kr som gäller plus emballage och porto(14 kr)
vad billigt, min krage från veterinär, kostade 320,- samma princip är det
Maggan47
Visst är man intresserad men hoppas det kommer fler chansen när ekonomin tillåter.
//Pia
Ja jag har dem ju, men tar bort dem från Tradera nästa gång, för de kostar pengar att ha liggandes där.
Puttar upp igen. Nu har jag fler om någon vill ha…..

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/