Underbar film
Jag fick precis ett mail med denna underbara film.
Jag hoppas att detta fungerar nu. Det gjorde det inte men försök att kopiera länken.
Louis-Armstrong-What-a-Wonderful-World-AM.WMV
Kan någon ta bort denna tråden för jag får inte rätt på det så att ni kan se filmen.

Crisse är det denna du menar:
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Kattassen, det var precis den jag menade. Tack så mycket. Jag tycker den är så söt.

Ja visst är den - man bara sitter och ler
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Oooo vad gulligt… fick tår i ögat…

Har sett den tidigare..men kan se dom hundra gånger om…den är helt fantastisk..blir tårögd..
Aww så sött
Den är så härlig, lika uppiggande att titta på varje gång 
Åhhh så underbart! 

Det var något av det vackraste och mest rörande jag sett. Så innerligt och kärleksfullt.. Tårarna bara rinner.. det var som ett ögonblick taget direkt från paradiset.
10 - så sött! Ursött. 

Åh, va gulligt. Den här är med söt, med liten kanin.
Den videon var verkligen cute overload!
#10 Naaaw, råttan försöker kompis-pussa katten i mungipan (så hälsar man artigt) och katten rang-putsar råttan. Jag hade en kanin ett tag som var helt fanatiskt kåt på min katt, skrattade så jag dog när de var lösa tillsammans - katten upp i bokhyllan och kaninen sprang runt runt runt nedanför.
Vänliga hälsningar
Cindy
Åh,så vackert och sen är "Luddes" sång ett extra plus i kanten för min del,han var (och är) en av mina stora idoler.
Så gulligt! För ett ögonblick försvann man bort från stadens stress. Jag blev alldeles tårögd.