Favoritställning
Det går väl an att det är Escuts favoritställning just nu men hur ska det gå när han blir vuxen…
Nu har han bott hos oss i tre veckor och han är nog den av mina katter som är keligast så att man har haft oturen att födas ute betyder inte att man automatiskt är skygg. Sim Sim, min siames som snart blir två år, är betydligt skyggare och lär aldrig bli "bättre".

Ängla har oxå en massa knasställningar för sig….
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Åhhh..vilka ljuvliga bilder ni satt in..alla precis lika härliga o så typiskt "kattiga" med sina liggplatser efter alla konstens regler..
Kontrar härmed o sänder in ännu en fullbelamrad soffa..undrar om det är fler än jag som låter katten ligga kvar där man tänkt slå sig ner..o istället väljer en annan plats….hussen i familjen o jag har inte riktigt samma meningar där…*L*

Vilka härliga bilder ni har och så fina katter!

Puttar upp och hoppas på fler härliga bilder!
Ja den här tråden har en starkt uppmuntrande effekt även när man känner sig på sitt vresigaste humör.
Rekommenderas särskilt på tidig måndag morgon.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vad fin Findus är. Har han lite Norsk skogskatt i sig?

Det sägs att hans mamma är 50% skogskatt. Min andra katt Tilda har också semipäls, men på henne ser man persernosen.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Mojje var på väg någonstans men orkade inte gå längre *s*
Ps…Alla katterna e så söta men Mojje e så kär i Engla för hon e så fin
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Älskar för övrigt bilderna på Ängla. Vilken härligt tjock svans hon har. Gos,
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
s¨trött………
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
sova vid datorn e mysigt

Ju mer jag tittar på Mojje, så måste jag säga; Vilken stolt katt! Är han en liten latmask? 
ja han gillar att slappa min Mojje men han har sin stunder varje dag som det ska springa runt i lägenheten och jaga bollar och annat. för att sen ta igen sig ordentligt 

Haha! Härligt med aktiva och samtidigt lata katter! 

Bruno som inte alla gånger förstår sin storlek…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

skulle kanske vara smart av mej att trycka på rätt knapp?….. här kommer Bruno… hoppas jag…

eller när han trycker ner sej i en ännu mindre låda…
*s* Bruno verkar ha fått för sig att han e en liten kattunge *L* men en väldigt stilig kisse 

Ungarna får ju sägas sova precis var som helst. På matte, på husse, på soffan, på golvet, på skrivbordet, på stolen, på mattan, i klätterställningen, i badrummet, under sängen, i fönsterkarmen…
Satte ut en mycket tillfällig toa i form av en glasskål (behövde transportburen som är deras andra toa), och efteråt när jag tvättat den stod den kvar på golvet. Detta visade sig vara mycket populärt av någon anledning.

MariannE11: Bruno liknar min Blixten!
evamojje: Vad pysslar Mojje med där i vasken? 
Här är tre lata kissar. som jag fotade kl 1 i natt. då jag inte fick plats i sängen. Tro inte att någon av dem flyttade på sej :)
Sömnig Jenna på kanten av sängen
*s* va skönt Jenna hade du ingen kattkorg du kunde krypa ner i *L*
#37 Då är du bra mycket snällare än vad jag är. Mina katter får lära sig den hårda vägen, de brukar ofta vilja lägga beslag på min kontorsstol men när jag kommer är det bäst att de flyttar sig annars sätter jag mig helt enkelt på dem! Hittills så har de valt att flytta sig men jag och dottern skojar ofta om att det blir "mosad Mata Hari" idag. (Hon är värst)
Nja korgen den är upptagen av Bamse om nätterna och soffan är för kort :) så det var att lägga sej ytterst på kanten av sängen.
Jenna
ser väldigt avkopplande ut *L*

#20 himmel vilket härligt knippe päls att borra in nosen i !:-))
det var ju så varmt i somras hade som regel en 35gr+ inomhus så han låg ofta i diskhon *L* sen så hoppade han in hos mig i duchen nästan varje dag …då e det varmt *s*