Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 632 ggr
bananacosmicgirl
0

Nya bilder...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni är säkert jättetrötta på mig och mina kattungar men vad fasen… ;) Jag har laddat upp ett gäng nya bilder av tissarna på min site, så vill ni titta är ni välkomna. Om några veckor är alla utom två försvunna! *gråter*

Meeen man får njuta så länge det bara går:

http://www.cosmicuniverse.net/mathilda/

Just det… hur nyttigt är det att ungarna försöker dia Mathilda nu? Hon tycker att det är okej verkar det som, men jag tror inte hon har någon mjölk kvar, det verkar inte så. (Fräsandet gick snabbt över, nu är hon mamma igen).

/Camilla

maria83
0

Men åhhh vilka sötnosar!! Har kikat på sidan du länkar till. Vill ha Willow!!! Räcka ut tungan

Sessan1
0

Kyss så söta katter du har.Kyss

modellflickan
0

Docksöta allihopa Kyss

Sidentass
0

Du har visat oss vad jag tycker är det vackraste som finns..mamma-katt som tar hand om sina små..vårdar dom med sina silkestassar..Underbaraste bilder…

bananacosmicgirl
0

#4 Haha. Inte så docksött när ungarna flänger omkring för mycket, då lappar hon till dem ^^ Men sen tvättar hon dem och skyddar dem :)

Engla
0

Man blir alltid glad av sådana här bilder.Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Helt underbara bilder! Man blir glad som sagt!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

SmillasMatte
0

Älskar den där bilden med mammakatt och en av kattungarna. Den du lagt ut här. Så söta ihop. Ser identiska ut med.

bananacosmicgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 De som har kommit hit och tingat ungar (alla är ju nu tingade ^^) har alla tyckt detsamma - att de ser likadana ut. Jag har sagt åt dem att inte ens försöka hålla isär dem, det tog ju mig flera veckor att lära mig…

De börjar bli så stoooora nu. Från de där pyttesmå sakerna som föddes till dessa vildingar som far och flyger över hela lägenheten… Giles försvinner redan nästa vecka, eftersom han är lite äldre än sina adoptivsyskon.

/Camilla

modellflickan
0

Har sagt det innan men jag säger det igen. Hela denna katt-familj är otroligt söta. Hade jag haft plats för ännu en permanent katt så hade det blivit en av dina kattungar Glad

Jenna-Gun
0

Men  man kan väl inte tröttna på kattfoton.

De är ju så söta

Jenna

Pelusa
0

Håller med. Tröttnar ju aldrig på kattfotonCool