Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1139 ggr
bananacosmicgirl
0

Surrogatmamma sökes

I sydsvenskan idag söker någon en surrogatmamma till två nyfödda, upphittade kattungar. Jag tänkte höra här om någon vet någon relativt ny mamma som skulle kunna tänkas acceptera dessa?

Eftersom telefonnumret är publicerat i annonsen gör jag det här också: 040 - 97 55 53.

/Camilla

Faxlin
0

Ohh, jag hoppas någon vet något.
Har du satt t detta även på katter.ifokus och cornishrex.ifokus och perser.ifokus och norskskogkatt.ifokus.
Det kan ju vara någon av dessa uppfödare som har en ny kull eller har en mamma som mistat sina små.

Håller tummarna att det ordnar sig snabbt för de små.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bananacosmicgirl
0

Tack för tipset, det ska jag göra. Har inte ens tänkt på att det existerar andra grupper ^^

/Camilla

Faxlin
0

#2: det är jättebra att utnyttja dessa kanaler tror jag, åtminstone i sådna här akuta ärenden. Och det är ju så att rasen på katten inte spelar någon roll när det gäller den viktiga mjölken.

Hoppas tipsen hjälper till på något sätt. Vill verkligen att det löser sig för dessa ungar också.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

#2 Pröva även med Nordens största kattsajt www.katter.nu samt den lite mindre www.katt.nu

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Önskar av hela mitt hjärta att fostermamma hittas så snart som möjligt, tror man får annonsera på så många kattforum man nånsin kan..sen brukar jag rekommendera lokalradion, det känns som brådskande när ungarna är så små…håller alla tummar o tassar vi har!