Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 725 ggr
modellflickan
0

En glad nyhet!

Hej alla kattvänner!

En glad nyhet behöver vi alla varje dag! Här kommer en glad och härlig nyhet om vackra Manson!

http://expressen.se/?a=795235

Vilken snäll och trevlig husse han fått. Glad

Lycka till i ditt nya hem Manson!

Engla
0

Jag blev också jätteglad av att läsa artikeln. Vad bra att Expressen följde upp detta fallet. Han verkar ju må riktigt bra idag!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Men så underbart att den här fruktansvärda historien fick ett så underbart slut!! Känns så gott också att Laban fått bli innekatt!

modellflickan
0

Ja sånt här värmer gott i hjärtat. Jag är så glad för Labans skull.

Sidentass: Håller med om att det känns extra gott att han ska bli innekatt. Glad

Faxlin
0

En trevlig fortsättning på Labans liv. Det absolut bästa. Låter helt fantastiskt.
Nu vill jag dock fortfarande att de ska fånga den skldige. För alla djurs skull, så inget sådant här händer igen.

Men helt klart, underbart god nyhet :-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

Jag blir glad att höra att Laban nu får det så bra efter sin hemska upplevelse. Han är nog även glad att få vara innekatt, det brukar kissar vara som fått utstå sådan hemsk behandling. Sedan hoppas jag också att den skyldige spåras och får sitt straff. Gräsligt verkligen att någon kan utsätta en kisse för detta!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

Håller med dej Åsa. Givetvis hade det barit bättre om den skyldige åkte fast. Laban eller Manson förtjänar den upprättelsen. Och vem vet, kräket som gjorde detta mot Laban kanske gör om det igen? Skrämmande tanke. Vad jag önskar att han åker dit.

vanessa
0

Åh vad söt han är. Skönt att han fått ett underbart hem hos någon som bara älskar honom. / Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.