Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 751 ggr
bananacosmicgirl
0

Något roligt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när Mathilda är ute och inte vill bli hittad behövde jag göra något kul, så jag gjorde den här bilden… Angel och Willow poserade så fint, så jag var ju bara tvungen.

Hittade förresten en katt igår. En tjej ringde och sa att de hittat en katt som liknade Mathilda. Det var likt henne, men inte hon, men eftersom katten haltade fångades den med Fanny från KKS hjälp in. Får se hur det går.

Så jag behöver något skoj…

/Camilla

Therese-jhfd
0

Vilken härlig bild. Glad

Lena
0

Jättesöt bild! Ja det är viktigt det där att försöka muntra upp sig när det händer tråkiga saker. Bra att den andra kissen blev infångad och fick hjälp! :) Även om det inte var Mathilda så var det  ju mycket positivt att hon blev omhändertagen.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Väldigt fin bild! Och gulliga katter.Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Det är så viktigt att man tar sina små stunder o kopplar av också..som du gjorde här med den härliga bilden!! Vilken tur att missen blev omhändertagen..som den så väl behövde….

evangeline
0

Jistanes, vilka sötisar!! Blir alldeles pjollrig ju…

Helen

Faxlin
0

Den bilden var bara så härlig ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bananacosmicgirl
0

Det ska väl tilläggas att Angel inte är ett dugg ond ^^ (och kanske att Willow inte alltid är nån ängel ^^)

Trevligt att ni gillar den :)

/Camilla

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7: hihi, de egenskaperna har en förmåga att dyka upp till och från hos de flesta missar. ;-)

Jag blev alldeles nyss biten i benet av Mys här hemma. Han tyckte väl att jag var tråkig. Så sa jag nej, så slutade han. Sedan när jag trodde det var lungt bet han mig igen.
Ja alltså inte bet hål, utan mer små gnager på mig ;-)

Skickar med en bild på Mys, så kan evangeline få se honom också :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bananacosmicgirl
0

#8 Nejmen så söt ^^ Jo, de har alltid den där idén om att "nu är det lugnt, nu märker hon inte om jag gnager på hennes ben!"

Små, söta liv ^^

Soulway
0

..hiii..bananacosmicgirl..Du är en liten gullig filuring..hiii..Precis som de där gosemonstren du visar upp. Pussa både den onde och den gode från mig!!! Hittar du en fuling också så kan du göra en klassisk Western-film av din väntetid.Flört

Hoppas Mathilda hittas!!!

Soulway