En underbar bok
Hej kära kattvänner
Idag fick jag och sambon en helt underbar kattbok som heter Allt för katten av Caroline Davis.
Min sambos systerbarn säljer jultidningar i år. Därifrån beställde vi denna bok. Och idag fick vi alltså hem den. En innehållsrik och givande bok med fantastiska bilder. Ska sätta mej ner ikväll och titta lite närmare på denna underbara bok.
Ett julklappstips kanske?
Katter är helt underbara djur, vackra, ståtliga och intressanta på alla möjliga vis. Som ni kanske förstått så är jag fullkomligt frälst i dessa underbara djur 

Vilka söta katter ni har, Modell_flickan och Kattlover.

Tack Kattlover och SmillasMatte
Visst är dom lika din Pipen och min Biff 
#1 & #2 Vilka godingar till katter!
Härlig bok du hittat Modell-Flickan! Skriv gärna mera om vad den handlar om när du läst den. Katt-Boktips kan man inte få för mycket av.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack Lena :)
Boken handlar om mest om kattens omvårdnad. Kattens uppfostran, Kattens anatomi, Kattens beteende, Kattens hälsa och lite annat smått och gott. Jättefina bilder och väldigt intressant läsning. En bok för oss kattvana och för den som första gången skaffar sig en katt.
En bok jag kan rekommendera så här i jultider. 
Den fanns på bokus för 174:-
Jenna
Tack för länken Jenna! Den boken funderar jag på att köpa till min dotter i julklapp. 

Jag kika på bibblan om den finns där.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag har över 35 kattböcker,så jag har att läsa, men visst kan man skaffa ännnu fler. Kattboksmani kanske :)

Hej Sessan
Man har aldrig nog med kattböcker. 
Säger en sann kattfanatiker 

Även här finns en uppsjö kattböcker..får man aldrig för många av..o för att inte tala om alla de vackra bilderna sen! Tack för tipset om boken, Modellflickan!
#10..här har du nog slagit rekord..35 kattböcker är en härlig samling det!!:-)

Varsågod Sidentass. 
#10; 35 kattböcker det var ingen dålig samling det! :) har själv några stycken i bokhyllan men där ligger man i lä.
Såg föresten i bokhandeln att det fanns två böcker om innekatter. den ena ges ut av ICA och har funnit ett tag, den andra var en rätt tjock bok som verkar nyutkommen. Minns inte exakt titel eller förlag.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"