Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 990 ggr
Tiana
0

Får jag presentera...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina nya familjemedlemmar Silke, Siden och Sammet!

Tiana
0

Siden

Tiana
0

Och en lite mörk bild på Sammet i mattes skor…

Josefa
0

Härligt att se dem och att de får njuta av livet!!Skrattande

MariannE11
0

märkligt…. jag ser iiiiiingenting……är iiiiiiinte alls intresserad av kattungar……FlörtCoolFoten i munnen…*mummel mummel*……

hörde av en på stan att de är jättesöta…..men som sagt… ser ju ingenting ajälv….*blundar intensivt*….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Naquita
0

åh, så fina de är:) maila mig lite bra bilder på alla 3 och en kort beskrivning av dom så lägger jag ut dom på hemsidan när jag kommer hem ( är hos min kusin utanför sköve nu, och ska se bl.a beach boys och backyard babiesCool)

Lailas 3 kommer ha Lisbeth som förmedlare eftersom det är hennes mammakatt de hamnade hos.

monsi
0

#4 Gör som dig.

Hadde tänkt ta en liten katt unge räd under sem men har ändrat planer. ställ de in kattnapnings planera för andra mer brodskande planer.

Har skaffat en bra bil o massor av silver tejp så du#####re Her i com to get you!Cool Spring snabt era dj###r Jag är snabbare men gillar att jaga mohaaa!

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Tiana
0

Dessa är de bilder som jag har lyckats ta hittills. Ska se om jag kan låna pappas kamera igen, eller om jag "råkar" köpa en i eftermiddag Oskyldig

Att fota med mobilen är ju otroligt svårt!

Tiana
0

Jag kan ju även berätta att Laila/Firinella är utan dator för tillfället då åskan fick hennes att slockna. Hon återkommer till forumet när hon fått den lagad, alt fått en ny! Rynkar på näsan

destiny
0
buster65
0

Ja, man blir faktiskt gröööön av avund att ha 3 såna sötnosar hemma hos sig Skrattande.  Så fina namn dom fått också! Verkligen gulligt. Ska dom stanna permanent hos dig?

Snart vågar man inte gå in här på hittekatter alls när det nu fullkomligt översämmas av dessa ljuvliga småttingar…… man vill ju  helst hämta hem allihop

MariannE11
0

dumma åska…..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Tiana
0

Jaa, en bild till måste jag ju få bjuda på. Nu är de en riktig familj! Alla kan ju tyvärr inte stanna hos mig. Sitter i en trea med 10 katter just nu…

Simson
0

Vilken fin familj du har!! Antingen är katterna mycket små eller så har du gigantiska skor… *blink blink* Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Tiana
0

#13 Föredrar åtminstone att tänka att de är små Flört

Här har jag äntligen lyckats få en bild på Sammet, fick passa på när hon slocknade för den här tösen är full med energi!

Naquita
0

de är så söta så…hoppas du får låna pappas kamera;P

monsi
0

Sån liten puss nosKyss

Tiana
0

#15 Det får jag säkert! Pappa är lite kär i Lisen, så han lånar nog gladeligen ut den Flört Tyvärr vill han inte ha katt för att de snart är pensionärer och "fria" att resa europa runt. Skrattande

Tiana
0

Ehm. Mina föräldrar alltså, inte katterna…

Naquita
0

#18 haha

Kan han inte ta Lisen o en annan liten om du står som förfogande till kattvakt ?Cool

Tiana
0

Nä, har ju försökt med det Obestämd. De tycker om dem men vill inte ha det längre…

Måste bara berätta vilken bra hjälpreda Sammet är! I morse hjälpte hon till med att tömma lådan, försökte gräva ner det jag ville gräva upp. Sen skulle jag sopa upp den sand som var utanför lådan. Hon ville prompt hålla i borsten, och allra helst smaka på den! Kyss

Naquita
0

haha vilken sötnos:)

mymlanbus
0

Sammet är så himla lik Mamsen :) vilken snyggt ben dessutom Kyss

monsi
0

Söte kise vill visa hur glad hon är som har fått komma till dig.Kyss

Ja hon liknar mamsen på smiletGlad

Tiana
0

Ja, kisarna har nu varit här ett tag och växer så det knakar, och gör också tappra försök att äta mig ur huset! En påse kattungetorrisar räcker inte länge här inte. Har till och med kommit på Herr Grå att knapra i sig dem…

Alla 8 ungar har lagt på sig vecka efter vecka. Stora grabben Herkules är idag störst med sina 860 g (8 veckor gammal).

Den här veckan har dock Siden gått ner nästa 100 g!! Stackarn har varit lös i magen och jag har provar både kokt torsk och A-fil (i små mängder förstås). Stackars lilla älsklingen Gråter idag har jag köpt morotspure och ska försöka få i henne det… Fortsättning följer…

Naquita
0

ojdå lilla kissen, fortsätter det måste hon till vet. o vätskas upp o ev få magmedicin det går snabbt nerför när de små blir sjuka:(

Tiana
0

Det som är bra är att Esme låter henne dia, så hon får ju i sig näringen därifrån. Får bara hoppas att det blir bättre nu. Efter torsken såg det lite bättre ut redan :)