Skygg katt
Det finns en skygg kattmamma med fem kattungar som behöver ett hem. Ungarna är ca. fyra eller fem veckor. Mamman går det inte att komma nära o ungarna fräser åt en . Dom skulle behöva ett hem så fort som möjligt, annars blir det svårt att ta dom. Damen som har dom vid sin gård ger dom i alla fall mat.
vart bor dom? hur gamla är ungarna?
Det är många kattmammor med ungar som behöver hjälp nu i sommartider. Hoppas det ordnar sig!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Den ena ungen är liten o svag så hon som matar dom försöker att ge den extra mat, denhar hon tagit in o stödmatat men då går mamman utanför o skriker. Mamman kan man inte ta så henne måste man fånga i fälla.

Glömde att tala om att den lilla kattungen var hemskt dålig i magen det rann ur den, damen sa att det bästa är ju om den äter från sin mamma. Mamman flyttar sina ungar ofta så det är en klok hona vi har attgöra med när dom hittar ungarna så är dom på ett annat ställe nästa gång.
hoppas det ordnar sig..
grann-stället har samma problem med vild kattfamilj :(
även där behövs det ett hem…
skrämmande att höra så många vilda katter det finns egentligen!
varför kastrerar inte folk sina katter för?
#8 Djurskyddet Sverige räknar att det finns runt 100.000 hemlösa katter i Sverige. Nu under sommartid ökar den siffran med alla kattungar. Många av dessa små dukar tyvärr under.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

puttar för den lille kattfamiljen..som sagt..det är ju så viktigt att missarna får komma in så snart som möjligt!

Hur går det?
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
puttar igen och håller tummarna
putt

Putteli putt
puttar
putt
puttar jag md….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt

Undrar varför ingen har platts för dessa söt nosar?
Ledig toalätt någon?
Putt
har ni skrivit det nån mer stans?
putt

Dom är fortfarande ute mamma o dom små, hade jag inte så många hemma skulle jag tagit dom själv (9st egna tre jourkatter en av dom är en mamma med fyra ungar) så jag har fullt i mitt hus. Så snälla rara var finns den snälla goda kattkvinnan som kan ta dom hemlösa?

Förresten Anki du kan väl lägga ut dom där du kan, jag är inte så duktig med datorer, du har mitt telenummer så du kan ringa. Catfoot det ser ut som jag får mer tid till att hålla på med skyggkatter, när mina jourkatter har åkt iväg kan jag tänka mig att ta in fler, tur min man är så snäll för jag har även tagit hans datorrum hi hi .
putt
ok men jag kommer inte in igen på SKS så nån annan vänlig själ kan kanske lägga ut det där. Ska se vad jag hittar för sidor
Du Groda hur gick det med den katten du berättade om som du var med hit till Bollnäs veterinären en kväll, han som var så gammal å dålig?
Putt för även denna lilla familj!

Putt!
Skygg går att få gosig. någon som har en vrå över?
putt

Tyvärr så fick vi ta bort katten han mun var fullständigt förstörd av tandröta när vet. undersökte honom rasade tänderna ut så hade han andra skador. Men en gång i tiden var han någons familjekatt. Jag förstår inte hur dom kan göra så här. Men han har det bättre där han är nu.

#36 var det den magra kattungen de fick ta bort?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#37..Nej det var ingen av kattungarna…Det var en stackars hemlös kisse..Som livet hade farit illa med..Han har det nog bra därbortom regnbågsbron, för hans sista tid på jorden måste ha gjort ont..Men fick somna in i famnen på nån som brydde sig å grät för han skull…Groda å hennes vän A…
/Catfoot
PUTT

Men varför har ingen platts för dessa små sötnosar?
Kvälls putt

putteliputt putt,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
puttar också
Maggan47
puttar för dessa

Putt
putt

*putt*..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hur går det? putt!
puttar jag med… hur går det?
Puttar också och hoppas verkligen någon kan ställa upp och hjälpa till så heal familjen kan komma inomhus!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
putt
Gud jag önskar man kunde hjälpa alla katter… Men har redan en dräktig skygg hona påväg hit om några veckor… :(
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

putt