Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 760 ggr
MammaL
0

Stöd Örebro Katthem!

Jag vill slå ett slag för Örebro Katthem som gör ett jättejobb. Skral kassa och en massa vilja. Dom är verkligen behövande av varenda krona.

Här är ett gironummer som går direkt till Örebro Katthem om ni vill stödja deras verksamhet.

Pg: 28 88 67-5

Jag vädjar därför här till er Gråter

Många bäckar små…

Hawknestgrove
0

ja ni som köpr Essuts söta kattungar på Tradera,en del av dem går ju till ÖRebro katthem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

forrest
0

Jag ska se om jag kan skramla ihop en slant till dem också som kämpar så.. vi bidrog ivarjfall med en slant till dem då vi tog på oss kastrering och idmärk av vår lilltjej som vi adopterade.. men jag undrar hur det går med jourhemmen för dem..

forrest
0

håller på lite i "smyg" och försöker få upp den icke befinnade syådran så jag en dag kanske kan med tur sälja lite smått och gott och ge dem en slant av det.. man blir väldans inspirerad av allt pyssel och knåp härinne ;)

MammaL
0

Ja själv står jag för kastrering av mamma Elsie…

Jag vill bidra till något.

Sedan så står jag även för medicinen till henne för hennes öroninflammation samt halva vaccinationerna på alla 3 kattungarna.

forrest
0

Va söt du är MammaL*

.. jag hoppas snart vi finner vårt hus så jag kan göra det jag tänkt dvs bli en ev liten utslussningsplats för tissarna som ska vidare till jourhem eller ha möjlighet att bli jourhem för fler kissar med drömmen om rastgård till dem oxå.. drömmar finns allt för att kunna hjälpa till!

MammaL
0

#5: Jag gör det jag kan och hoppas att det hjälper lite och jag känner verkligen med hemlösa små kissar.

Kunde jag skulle jag bygga en stor herrgård och sedan starta ett katthem med plats för många många kissar.

Tro mig, tanken har ofta funnits på det.

Kram!

forrest
0

*Din hjälp är ovärderlig*

maggan47
0

Örebro katthem får såklart av mig med, min Timjan kom ju därifrånGråtermin sötaste kattängel

Maggan47

MammaL
0

Jättefin=)

essut50
0

Som Gunilla skrev så går pengarna från mina Långhåriga kattungarna från Tradera till Örebro katthem..

Vill hjälpa dom när jag har Pontus och Milou därifrån..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

essut50
0

puttar upp….

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

långhåriga kattungar var det ja!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Lena
0

Här är en artikel om Örebro Katthem som vi skrev när de var Månadens Katthem hösten 2007.

De gör ett jättejobb i den föreningen!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

missempty
0

Ja fniss, vi på Örebro Katthem är suveräna om jag får säga det själv! Cool

Jag har varit jourhem åt Örebro Katthem sedan maj '03 och kontaktperson för jourhem sedan början av '04… och jag tänker inte lägga av! Jag är, förutom jourhem och kontaktperson, även webmaster och sitter i styrelsen. Vi är jätteduktiga inom föreningen! *skryt skryt* Skrattande

maggan47
0

håller med i allt skryt, missempty, ni är helt suveräna

Maggan47 som vill pussa bebiskissemagar i sommarFlört

missempty
0

Maggan! Mina små huliganer blir 7 veckor imorgon och de hälsar att de tycker det är jättekul att bli pussade på magarna! Kyss