Foderbilen.se
LÄste på sks forum att forumbilen.se nu fått ny design och nu klart utökade varsortiment. Som vanligt billig fraktkostnad.
Bra! De har alltså även börjat med prescription Diet!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#1 Fast Prescription Diet har de haft länge…
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

då ska jag kika…. vore ju bekvämt att slippa kånka…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Vi handlar varje månad från Foderbilen och jag är jättenöjd med deras fina service och snabba leveranser.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Vi handlar också allt från Foderbilden. Blev glatt överraskad över deras nya hemsida och utökat sortiment. Vi har lobbat en del från Kanin iFokus angående sortiment även för kanin och tycker det är härligt att de nappat och fixade till det så snabbt.
De är verkligen inte svåra att ha och göra med! 
hihi det var jag som startade den tråden på SKS. :)
Visst är det bra att de utökar sortimentet men jag tycker inte det är lika bra att det gått över till att leveransen sker genom Posten.
Förut fick man det hemkört fraktfritt om man handlade över 500:- och nu har det blivit en klar försämring.
Vi handlar mellan 1500:- och 2000:- varje månad och skall nu betala frakt om man vill få det hemkört. Alternativet är över 900:- och leverans till postens utlämningställe och vikt upp till 19 KG då blir det ingen frakt. Då kan jag lika gärna handla all mat när jag ändå åker till zoobutiken.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Beställde mat och sand därifrån igår, älskar foderbilen då jag varken har bil eller körkort!