Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1181 ggr
TereseE
0

Föreningen Samvetet

Hej på er!

Här finns ju en massa underbara människor som gör allt i sin makt för att hjälpa hittekatter, ni är guld värda!

Men jag undrar om Föreningen Samvetet i Uppsala vet om att detta fina forum finns? Finns ju både privatpersoner och föreningsmänniskor här, men jag har inte sett något alls från just Samvetet…

(Vet att Majvi varit med där tidigare, men kör solo nu).

Undrade mest bara om de vet om att vi finns och har valt att inte vara med, eller om man kanske skulle tipsa dem? Glad

MariannE11
0

*hjälper till att putta*…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

majvi
0

De vet att detta forum finns.Det kan vara en del nya som inte vet om hittekatter förstås.

Samvetet blev också månadens katthem en gång.Men det kan vara fullt upp med bemanningen av katthemmet och andra saker i verksamhet.

Jag vet att en del tyckte att detta forumet inte var nåt , men det kan finnas andra som är medlemmar här men inte är särskilt aktiva.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

TereseE
0

#2 Aha, okej men då vet jag.

Känns som att majoriteten av alla inlägg här handlar om katter södet i landet, alternativt längst upp i norr.

Tack för svaret!Glad

Hawknestgrove
0

JA som sagt, jag har faktiskt HIttis väldigt mycket att tacka för väldigt mycket å KAttkedjans vägnar….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....