Lilla jag badar...
Och det var sååå skönt och roligt o bada. Jag gick så glatt ner i badet, satte mig ner och började leka lite. Jo jomensan… Det hann man med. Var ju så roligt o plaska med tassen i vattnet!
Men till sist så tyckte människorna att man hade badat klart så dom bara lyfte upp mig och började torka av mig!

nämen åhhhh..vilken söt liten berättelse med så charmiga bilder på lilla goseknippet:-)
Men så söt :)

Vatten katt, har den möjligt vis lite turkis van i släkten?
Dö söt liten i vatten bad, berätta bara inte för det lilla charm trollet att katter igentligen inte ska gilla o bada hi hi!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

jättesöt… den kan jag ta…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
hehe den ska vara här tillsvidare ^^

Har redan packat väskan för en annan kattnappning så kan hänga på o ta de här på vägen mohaa!
Marianne vi delar jämt sen va hälften var av de små juvliga liven mohaa!
Catfoot vill du också vara med?
Du är hjärtligt välkommen med i vårt lilla kattnappar band hi hi!
Naaw så söta!
De växer så snabbt, känns som det var igår de krälade runt och fräste när man tog upp dem.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Vilka sötnosar!!! Vad härligt med en katt som inte är rädd för vatten. Puss på dig misse!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
*låser dörrn* så att inga kattnappare kommer in ^^
Kommer bilder på dom andra bäbisarna senare någon gång ^^ Och mamman såklart =)

Vi längtar redan.

Uppsynen i #2 är ju bara så underbar!!! Vill ha!! 
Plockar in under tröjan och smyyyger ut! Schhhhh! 
tipp tapp tipp tapp
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

jag är definitivt med… jag har vanan att kattnappa sådana små gullingar… jag tar med mej stor väska, håv o atrapper…. vart ska vi?…..tror vi tar en hel turné….. fast sen hörni är det inte tillåtet att kattnappa mina små kissungar när de kommer…. för DET är helt annan sak… 
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

He he! Inga små kattungar går säkra för oss eller vad säger ni Catfoot o Simson hi hi!

Läs ned stånde
Turkisk van, eller "turk" som den ofta kallas, har rykte om sig att den tycker om att bada (inte att förväxlas med "badas" som ju är en helt annan sak). Detta rykte stämmer in på en del "turkar" men inte på alla - de flesta "turkar" tycker dock om att leka med vatten. De är nyfikna, livliga, intelligenta och sällskapliga, de småpratar gärna och svarar på tilltal.
Stämmer rätt bra in på det lilla charm trollet eller?
Jag vet mycket väl vad turkisk van är.
Men även flera andra katter brukar tycka om och bada. Även om det kanske inte är allt för ofta så finns dom… Vare sig dom är turkisk van eller ej.
Som min Tindra. Hon duschade jämt med mig förr. Och hon pratar också en massa o svarar på tilltall mm. Och inte är det en turkisk van… Hon är en 100% Norsk Skogkatt.
Och dessa kattungar och kattfamiljen är inte det heller…
För mig är en raskatt med stamtavla.
Men ser ändå inge liknande i utseende med en turkisk van hos dessa katter.
Tycker inte heller att lånhåriga Huskatter är Norsk Skogkatt heller tex… Som många tror. Där även en huskatt kan vara 100% huskatt fast den är långhårig. ^^ Eller när en helt vanlig huskatt har missbildning som extra tår så är det inte en Norsk Skogkatt (som många tror att skogisar ska ha extra tår ^^).

Tyckte beskrivningen passade lilla charm trollet.
Hittade texten av en slump, det bästa med den är att den stämmer in på väldigt många katter som inte har en droppe turkisk van i ådrorna.
Pussa de små o klia lite mage från mig.