Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1189 ggr
Imasy
0

Släpp ut mig...!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyckte jag hade ett gäng lortpellar här, så kvällen kommer att gå till att plaska i badrummet.

Först ut är en missnöjd Skorpan.

Imasy
0

kan man se missnöjdare ut? ;)

Imasy
0

Så, nu ska jag leta upp ett nytt offer ;)

mymlanbus
0

Blötnosen då :)

catfoot
0

Men matte då, vad gör du??..Tycker du jag har dålig hygien eller??

Ja kissens bild talar ett tydligt språk..Hihiiii..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
0

"-Att du badar mig är illa nog! Att du fotar mig o publicerar på nätet är droppen!" tycker Skorpan. Tungan ute

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Stackars katter:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

hi,hiii…inte alls roligt att vara så blööööt!!

Imasy
0

Här har ni en dam som bara är SÅ grinig ;)

Men hon borde ju vara van, hon är ju min utställningsmisse Oskyldig

Imasy
0

igen

Imasy
0

Kan man se ynkligare ut? ;)

catfoot
0

Stackars kisse…Skrattande

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Imasy
0

Mmmm, och än är plågan inte över. Ska rota fram hårfönen nu, men säg inget…. ;)

Ankie
0

Åh men så fina å blöta….

Hawknestgrove
0

Hu så hemskt1 Att bli ren!!!!! OCh blöt bläh!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

Och sisten ut är Kjell, som var FRUKTANSVÄRT olycklig ;)

Imasy
0

En till

Imasy
0

Och så sista, sen är det MIN tur att inta duschen ;)

Simson
0

Inte en lycklig katt så långt ögat når! Vad är detta?!??

Flört

Här gäller det att liera sig med de ynkliga!! Oskyldig
Varning missar!! Hårfön på gång!!

Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Imasy
0

Haha, jag har faktiskt gett upp för idag ;)

Det slutade med 3 par dyngblöta mjukisbrallor, och de fjärde och sista paret vill jag ha torra och mysa runt med själv ;)

Hårfönen var det bara att lägga ner också, för det var inte bara den "utsatta" katten som vrålade ut sitt missnöje utan några andra sympati-skrek med henne ;)

Kjell trodde jag skulle få en hjärt-attack inne på toa som har for runt, så jag hoppas jag fick ut allt schampo iallafall.

Sedan satt han och slickade sin misshandlade päls på mattan, då kommer Kerstin och börjar leka med hans blöta svans, den var ju värsta lattjo-vippan ;D

Kjell vart irriterad och flyttade på sig och Kerstin följde efter och så höll de på ;)

Kjell ser ju till att han har ensamrätt på mig i sängen när vi ska gå och sova, och ser på ett väldigt fult sätt till att ingen annan katt ligger närmare mig än vad han gör. Därav har han fått ett nytt smeknamn, Bacon (=gris) av min karl.

Så vi får se om Kjelle-bacon överger mig efter detta eller om jag fortfarande  är hans nummer ett efter detta ;)

[Saiva]
0

Hehe, söta blöta katter! :oD

Jag brukar ha bikinin på mig när jag ska bada katterna! Jag brukar närstan vara blötare än katterna när jag är färdig! ;o)

Hm, det var ett tag sedan jag badade dem. Undras om det är dags. Hehe. ;o)

Imasy
0

Hu, bikini, är du galen?! ;D

Då hade jag sett misshandlad ut efter dessa bravader ;) Ja, det är jobbigt med blöta kläder i duschen, men det känns skönt att slippa ev burn-out från grinig katt ;)

[Saiva]
0

Hehehe, jag kan få något rivsår från min ena katt för han tycker det är så läskigt att bli duschad så han börjar klättra på mig! :oO Men ingen av mina har fått något utbrott så det funkar. :oD (Klipper ALLTID klorna innan badet) Men de plaskar runt ganska mkt så jag blir sjöblöt, haha! :o)

Imasy
0

Jodå, kloklippta blir de här också, men kjell är nästan lika stor som skogisen, och minst lika stark, så på dessa två gossar har man inte mycket att säga till om ;)

[Saiva]
0

Aha! Mina är också stora (1 ragdoll och en ännu större huskatt) så jag vet vad du menar! :oD Hehehe… Tur att mina är ganska medgörliga ändå annars hade nog inte bikini funkat. :o)

monsi
0

Inga glada blickar du fick av dina kisar Imasy, om blickar kunde döda hi hi!

Brukar ha långärmad tröja o stå med benen långt från katterna när jag badade mina.

Den blinde var inga problem han satte man under duschen o där satt han o pep ynkligt, gällde att inte ge honnom något att klättra på för satt han upp i nacken på en halv sekund hi hi!

Han badade jag i diskhon när han var liten o full i äckliga lopper o löss, han o hans bästis taxen.

Ragnar som han hätte gick aldrig frivilgt upp på diskbänken undrar varför.Obestämd Hi hi!

De andra två tog man in samtidigt o låste dörren sen var cirkusen lös tills de båda var fulla med schampo sen satt de fint o stilla o lät en skölja ur.

Fick alltid bardumet extra fint städat efter att ha badat katterna.

Gäller samma nu när jag badar hundarna, till och med taket skiner efteråt.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

kattassen
0

Ojoj vilken cirkus! Härliga bilder som verkligen talar för sig själva. Missnöjet syns mycket tydligt…Flört.

Här kan jag inte blåsa hårfön då blir de alldeles stirriga. Den är de rädda för. Därför måste jag ta duschandet när det är en solig dag så de kan gå och sätta sig i en solstrimma inne och putsa upp sig efteråt.

Jag har inget badkar utan får ta duschhörnan vilket brukar funka. Jag tar ofta på en sele så man har något att hålla i. Fast här är det bara storkatten Baffe och möjligen Ludde framöver som badar. De andra två skitar inte ner sig och fixar frillan själva.Glad Baffe skitar gärna ner sig ute i trädgården, han går ut i ur och skur och bryr sig inte om när det är lite geggigt ute… Skrikandes

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jenna-Gun
0

Näe kissar ni får anmäla matte. Det är ju förskräckligt vad ni får tåla.

Men söta är ni

Nospussar till er som tröst