Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 751 ggr
Hawknestgrove
0

här är lite överföringar

Så mycket som är köpt av Essut!

Nu har Jennas sista halsband gått iväg och även lördagsgodiset och kort från Tradera!

09-06-01 09-06-01 tillludde -100,00
09-06-01 09-06-01 crisseskatteress -120,00
09-06-01 09-06-01 korttraderaessut -25,00

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Känner ingen som är så noga med redovisningar som du !

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Crisse-13
0

Tusen tack Gunilla det behövs verkligen.

Hawknestgrove
0

haha ja finns ju ingen anledning att ligga på pengar, som inte är mina, tacka Essut och Jenna, för de vackra halsbanden.<NU är alla 10 halsband, som Jenna skickade till mig sålda. De gick lättare att sälja på lilla forumet än på Tradera.

OCh alla grejerna ligger på lådan på väg nu!

Hawknestgrove
0

OBS! Som sagt, Luddes pengar körde jag in på Daisys reskassa, för jag visste bara att det är KAttassen, som har den. Så där ligger alltså en hundring öronmärkt till Lille LonghairLudde.

http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=80521806-ba55-4d26-aed5-8b6483d9d974&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=1

essut50
0

Åh va spännande, snart får jag Jennas två halsband + lördagsgodiset + korten..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

JA korten är verkligen snygga också!

kattassen
0

#4 Jag har noterat detta och det är helt ok. Som jag också skrev i min andra tråd om Ludde så känner jag att från och med nu vill jag att kommande bidrag går till någon bättre behövande. Ludde är opererad och vi håller på att få ordning på hans mage också. Det har varit lite smått och gott men det skall nog ordna sig ekonomiskt nu. Det värsta är förhoppningsvis historia.

Jag kommer att redovisa när jag iordningställt alla kvitto osv. och det sker i Luddes tråd.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus