LOPPISGREJOR SKÄNKES!
Hej alla!
Efter Öppet hus på K-ridcenter i Älvängen den 17:e är det en massa loppisgrejor kvar. Det är porslin, prydnadssaker, böcker, 2 bokhyllor, 2 soffor (varav 1 bäddsoffa), ett kylskåp, en TV, cykeldäck … Kanske 5-6 flyttlådor utom möblerna. Grejorna är packade och klara att hämta. Djurens samarittjänst skulle hämtat dem till sin loppisbutik, men tyvärr fungerade det inte riktigt med transport, och de hade inte plats för möblerna.
Vem som vill får hämta grejorna på två villkor: Ni måste ta med alltihop (kärra eller pickup behövs) och det måste bort senast nu på söndag (i övermorgon), eftersom utrymmet behövs till annat. Jag är inte inne i kväll, men både Kattassen och Bumbis har mitt mobilnummer.
Åh så synd! Hoppas någon annan kan ta tag i det! För långt för mig att åka!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja, det fåniga är att jag redan stoppat borttransporten till en loppmarknadscontainer på återvinningsstationen för att Djurens samarittjänst skulle få det i stället. Vi hade sytt ihop en lösning med hämtning idag, men så blev det bilproblem, och då skulle det bli söndag i stället, men det fungerar inte heller nu. Den som äger utrymmet börjar bli otålig, så senast tidigt måndag morgon går lasset till återvinningsstationen.
Har inte Alexej kontakter med loppisfolk som brukar vara på Bellevu
. Om någon känner Alexej närmare kanske ni kan ringa och höra?

Göteborgs Katthjälp brukar vara på Bellevue-marknad men jag tror inte att de säljer grejer utan står med "informationsmonter" för sin verksamhet, men jag vet inte säkert. Kolla med Dagoe
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Tyvärr, jag vet ingen. Vet inte om Göteborgs katthjälpen har behov. Maila direkt till Miranda:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Någon som har Mirandas mailadress?
Pmat dig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus