Välkommen tillbaka!
Idag har iFokus nätverket genomgått ett severbyte, därför har sajterna inte varit tillgängliga under eftermiddagen. Under kvällen har vissa funktioner haltat något pga olika finsjusteringar som gjorts. Nu verkar allt fungera som det ska igen. Så nu är det bara att skriva på precis som vanligt!

//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Själv har jag inte märkt några förändringar..trodde det skulle bli imorgon..är nog ute o cyklar med datumen..sen är det oftast sena kvällar man har tid att sitta vid burken nuförtiden..så blir det när man har en son som blir som uppslukad av nätets nöjen som också kamraterna i gänget pysslar med *L*
Härligt att renoveringen funkat…o gott med en ny färsk server;-)
Siden
Jaha nu hade jag för brottom att svara på det tidigare inlägget där Åsa skrev att det skulle vara stängt den 23/11. Då var jag en dag efter :( Då kan vi ta varandra i tass så sidentass :) Trodde oxå det var i morgon! Hoppas att det blir bättre framöver då! Har inte hunnit märka ngt än om det har blivit ngt bättre?
Tass så länge

Det viktigaste är nog att vi märker att det fortsätter fungera. Våra servrar var väldigt fulla och det vet vi väl alla vad som händer när de blir helt fulla. Inte skojigt alls. Så det här var på tiden kan man säga. ;-)
Skönt att vara tillbaka i alla fall. iFokus abstinensen har varit hård i dag ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tror allt att det går lite snabbare nu att ta sig in på de olika sajterna! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

För det var väldigt mkt krångel innan, hoppas det inte uppstår nu när de har fixat och donat.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis