MeeZ4389
Så nu var det klart!
I morsekl 9 så kastrerades lilla Mee och fick en tatuering i örat. Snälle veten bjöd på tattisen! Lite groggy katt, vi kom hem vid 11-tiden, så hade hon piggnat till så pass, så hon ville äta! Nu sitter hon i husvagnen och har tom varit så knasig, så hon hoppat upp till sin hylla och ner igen. MEn jag la alla dynor jag kunde hitta under, så hon inte skulle skada sig. Här kommer bildbomb
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vad skönt att det gick bra för Mee…Vackra bilder på henne.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
här är tattisintyget
Hum, tydligen så ingick tatueringen i detta ändå…..
Sätter inte alla veterinärer bandage runt örat där tatueringen är?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Nä, han gjorde inte det. Fick stränga order att inte röra eller torka av.
Jäklars vilket underlag, snacka om specificerat :) det var snyggt!
Lilla gumman, så vacker hon är :)
Ang tatueringarna som mina kissar har, ingen har haft bandage och vi fick också samma order som du Gunilla, inte röra eller torka av. Låta bli bara :)
Mee är så vacker. Påminner om en katt min faster hade när jag var yngre. Älskade den katten och hon hade det passande namnet Sessan.
//Pia
Hm kanske bara är de i Söderhamn som sätter bandage runt då :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag kan hälsa från lilla buttra damen i husvagnen. känns bra att ha inträtt i den fina föreningen, Catfoot. Nu har vi piggnat till och är väldigt kelna och goa. Så nu har jag gett henne lite mera festkäk(fick sån där svindyr burkmat av veten i gåva) Så nu blev det nattis. Återkomer i morogn och kragen verkar funka perfekt! Hon är inte alls störd av den!
#15 De i Söderhamn och Bollnäs tror jag är "under samma tak"
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ja hur som helst, nu är Mee vår. Det var därför jag idmärkte henne, så de kokogrannarna inte kan komma och kräva hene tillbaka längre.
Bra jobbat Gunilla! En sån fin kissekatt ska ha det bra !!!!!
Nu får man också se kragen användas.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
ja fint folk….. De har råd att ha värsta MuskelVolvon, hästar, men har inte råd att kastrera 6 katter….Bättre att slå ihjäl alla ungarna utom en för mammorna och skänka bort den….
Hon är så vacker lilla Mee
21.Hur och med vad tänker såna människor?????
Debattia
#25 att man kan hålla sig för skratt egentligen *fniss*
//Pia

Men vilken skööönhet! O så bra att ni har husvagnen att ta till, det påminner mej om när vi bodde i Småland, där hade vi en gammal husvagn som jag använde till kattmamma med kullar…
Missen är ju bara sååå vacker..o vilken underbar vette som bjöd på tattisen!:_-)
Lizzieming, jag kan bara gapskratta…….Säg itne det till katten, bara. HAr kvar en krage, ifall någon är intresserad.

Hon är bara underbar den lilla damen.
Du med Gunilla.
Vilka snåla ko böder som inte kan kasrera sina katter De förtjänar inga djur om de inte kan ta hand om dem alla på bästa sätt!
Lycka till med en vackra damen
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
JA detta är inga snåla bönder. Det är inflyttade norskar, som tror att nu har vi flyttat till Sverige och kan dessutom enligt allemansrätten låta våra hundar springa hur som helst. Två fina rasrena dyra hundar har de också….-
Lilla Mee hälsar från husvagnen, allt i sin ordning i morse.

Pengar men ingen hjärna alltså
Ge dem lite info om allemansrätten innan de sabbar mera för oss seriösa hundägare tack.
Bra lillan mår bra.
Kan inte sluta titta på henne hon är så underbar.
Hmm kanske ska flytta på sambon till en del av huset o ha katten på den andra hi hi!!
ja monsi, de fick rejält på nöten av min sambo, som har både marken och jakträtten intill. Han blev mäkta förgrymmad, när fällan han har för räv i vintras ideligen blev aktiverad av deras hundar. M A O så satt hundarna i fällan. Det gick ingen nöd på dem, stort och bra och gott om äcklig mat, läs ruttnande kött…… Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, det var nog kul att få hem de hundarna i huset sen!

Mmmm vad härligt att ha de hundarna hemma blää!
Vissa tappar bort hjärnan när de kommer över lite pengar suck!
nu ska jag ner och hälsa på lilla konvalecenten!

Hur mår den vackra i dag då?
Ska vi byta gunilla du får min underbara alergiska sambo i ut byte mot lilla Mee? hi hi!!
Ta hand om vacker o dig själv o de andra kisarna ops höll nästan på o glömma, var rädd om din lilla gubbe med.
hihi, jag har en sambo! OCh det var han som bestämde att lilla Mee ska stanna här. Tyvärr så kan jag ju inte ta in henne. Sorgligt… För hon är så go!

Tänkte min alegiska sambo kunde bo i husvagnen i stället för Mee, så får jag min dröm katt o du får hjälp i trädgården hi hi!
Önskar Önskar! men ja, jag gillar min lille alergiker så han får stanna.
Hon verkar som en liten dröm lilla Mee.
stackars sambon! Den gamla husvagen är lätt mögelskadad!
JA hade det inte varit för min sambo, så hade jag faktiskt tankar att hon skulle vara till salu för kastreringpengen och en liten slant uppepå. MEn se det gick inte…….

Vad skönt hon får stanna hos er, då får hon det bra.
Blir inte lilla gos Ester sur på husse om hon får konkurans om husses mage?
Tyvärr, ingen risk. För lilla Mee kan tyvärr inte komma in. JAg provade att vis katterna för varandra på altanen,min här inne och Mee ute. Resutltatet blev att mina tre började slåss med varandra och kissade på sig. Så dessvärre, lilla gumman får gå på gården….. Men det blir inga ungar i allafall. Sen ska vi väl kanske prova lite mer att bekanta dem med varandra.

#25 men så sött det ser ut!!!:-O)
ja visst! Lilla söta gumman är alldeles till sig där nere i vagnen. KElar som aldrig för och trampar och har sig.
OCh som sagt, så bra den lilla kragen är! hon är inte störd av den alls!
Vill bara lämna lite rapport om husvagnskissen. Så snäll! Hon ska få sitta i vagnen till och med tisdag i allafall. Sen får hon gå ut om hon vill. Tyvärr. JAg hade velat haft henne som innekatt, men mina tre elaka accepterar inte henne
Hoppas nu hon är lika duktig som hon varit två vintrar, håller sig här på gården.
Vad bra att hon är kastrerad nu Mee kissen! Hon håller sig nog kvar på gården ska du se. Katterna brukar inte svika sina matmödrar. Särskilt inte när de har blivit kastrerade.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lilla Mee, hon är så vacker. Skönt att hon är kastrerad nu :)
Ja dessa blå ögon som hon har…. otroligt. OCh sååååååå gosig!!!!!
Hur har det gått för Mee?? Är så nyfiken..
Jag är också nyfiken 
Åh, det har gått jättebra! I går så fick hon komma ut från husvagnen. Hon går här på gården och meear…. Väldigt kärvänlig med mig på slutna ställen,men ute är hon reserverad. Hon gillade husvagnen, så jag tog faktiskt och stängde in henne där på natten. Så himla synd att hon itne kan samsas med mina andra. MEn vad som än händer, så är mitt samvete rent nu, hon blir inte mamma igen……
Så skönt att det har gått bra. Kanske det är bra om hon får sova i husvagnen på nätterna. Lugnt och skönt alltså..
Japp. JAg är väl lite hönsmamma. Hon har ju hela magasinet om hon vill….

Lilla vackra Mee!! Vad klokt av dig att gå till Gunilla! Där får du det bra! Egen lya och allt!! Vem kan ha det bättre?!?! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Så bra hon fått det lilla kissen !!! Vilken tur hon fann dig !!!
Debattia
Ja och nu är hon inlåst igen för natten! Lite larvigt, för hon har ju sina vrår både i magasinet och garaget

Kul det går bra med den vackra damen.
Vem vet dina kisar kanske faller för hennes charm så småning om.
Hon har ju visat att hon är en klok kise när hon kom till dig så hon kommer nog på hur man charmar dina kisar med
Det är klokt att låta henne vara inne ivagnen om nätterna även om hon har sina vrår så vet du att hon är trygg när hon sover i den.

Skönt att lilla Mee har blivit omhändertagen på sina villkor så att säga. Inga mer bebisar och värme, mat och lite promenader på gården. Det räcker långt för en lite kisse-dam. Tror också att hon blir van vid att få komma in över natten om du fortsätter att hålla den vanan. Det ser man på grannkatten som är en utpräglad utekatt att han gärna kommer hem och går in på bestämd tid för mat och sova. (Även om det är i vårt förråd då och då;-)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ja det enda jag inte gillar, är att hon rumpar efter mig upp på vägen, när jag går och hämtar posten…..Hon kan gott hålla sig hemma eller i skogen

#57 Du får väl sätta upp en skylt. "Här slutar allmän katt-väg"…eller nåt
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Ja hade det hjälpt att skrämma hem henne, så hade jag gjort det. MEn katter är ju inte som hundar.