Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 897 ggr
catfoot
0

Nödrop....

Busan och Bebis: AKUT
Busan är en långhårig grå/vit hona på 4 år. Hennes son Bebis är en långhårig lila/grå hane på 3 år. Supergoa, lugna och keliga, vana innekatter. Ej kastrerade. Hund och kattvana. Då deras husse inte längre har någonstans att bo, är de nu tillfälligt hos hans mamma. Men hennes katter uppskattar inte nykomlingarna, och måste flytta omgående. Läget är väldigt akut, kan du hjälpa?

Fick detta i min mail…Om nån visar intresse, pm,a mig

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

Men oj oj vad mycket katter i nöd det är. Jag puttar med en förhoppning om att nån kan hjälpa…..

emjon
0

Har han haft katterna okastrerade? Om kattmamman är 4 år och sonen 3 år hur många kattungar (inavel) har det inte blivit där då.

För mig är det en gåta att kunna ha en icke kastrerad hankatt som innekatt i så många år. 

Hur det nu är med den saken så hoppas jag att nytt hem hittas till katterna.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

catfoot
0

Jag själv känner inte dessa personer…Jag fick det av Livlinan som kämpar så …Hoppas nån kan hjälpa dessa två..

OT/Snyggt ....

Simson
0

Vart är det?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Jag har fått familjens husses "tillstånd" att öppna mitt hem vid extremt akuta lägen då det kan handla om några veckor innan ett annat stödhem kan hittas som kan ha katterna under längre tid än vad jag kan då vi har så många redan…puttar upp en viktig tråd..och önskar av hela mitt hjärta att någon kan hjälpa missarna!!

catfoot
0

Du har Pm, Simson

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Åh, putt, då kan det kanske hjälpas till här?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Marga
0

Putt!

emjon
0

Här håller vi tummar och tassar för att ni hittar Roffe och att det blir lyckad fångst ikväll.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

monsi
0

putt

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad